Universiteye kapagı bir atarsan herşey kolay diyenlerin de ta..

Bazen yürümek iyi bazen durmak.

Şu an saatin 7:30'u.Tabiki uyanmadım bu saatte.Az tanıyan da bilir benim uyanma saatin bu değil. Oturuyorum hala sebepsiz.

Benim için simdi en iyi gelen sey; istediğim kliplerden bir liste olusturup izlemek onları.Herhangi bir düşünsel aktivite yapmamak sadece izlemek ve hissetmek. IQyu 0 a çekmek. Kafayı durdurmak.


1. Eminem - like toy soldiers

2. Eminem - lose yourself

3. Eminem - sing for moment

4. Justin Timberlake - im loving it

5. Usa for Africa - We are the world

6. Linkin Park - Somewhere I Belong

7. Craig David ft. Sting - Rise & Fall

8. Amy Winehouse - Rehab

9. A Perfect Circle - Passive (Constantine ost)

10. Avril Lavigne -Im With You

11. Coldplay - Fix You

12. Dave Mathews Band - Crush

13. Guns and Roses - November Rain

14. James Blunt - 1973

15. Mc Hammer - You Cant Touch This

16. Muse - Hysteria

17. Queen -Innuendo

18. Robbie Williams - Eternity

19. The Verve - The Drugs Don't Work

20. 2Pac - I'Aint Mad At Cha


Bonus:

Fikret Kizilok - Inislerim Cikislarim

Mirkelam - Her Gece

MFÖ - Vurgun Yedim


Bunları izledim.Format attım BEYİN BEDAVA. Yarım paket sigara nerdeyse. Kafam yorulmuş kardeşlerim sanırım. Birazdan kulağımdan mavi duman çıkarsa şaşmayın ey dostlar. Hepiminizi çok özledim kardeşlerim son olarak da sunu ekliyorum: Universite okumak da ne zor is arkadas oku oku bitmiyor. universiteye kapagı bir atarsan herşey kolay diyenlerin de ta..


Hiç yorum yok: