Gerçek Kesit

Burdan küstüğümü sanmasın kimse. Sadece ne kadar mal olabiliriz daha fazla diye düşünüyorum. Gerçekten üst sınırımız bu değil bence. Hep daha fazlasını isteyen, hep daha ileriye giden azgın insan evlatları olarak daha fazla mal olabiliriz biliyorum.

Ama kusura bakmasın kimse ben bunun parçası olmayacağım.Blogu birbirimize deger verip paylasım yaptıgımız yeri, "kurban ettiğinizi" düşünüyorum. Ergen egolarınızın kurban bayramında kutusunda büyük var gençler hissediyorum. Komik oldugunu düşünerek bunları yaptıysanız kardeşlerım gülerken altıma sıçtım bu sebeple kıcımı temızlemeye odama gıdıyorum.Bole dusunun rahatlayalım hep beraber.

Beni süresiz uzaklastıran kardesım, şuan tavana bakıyorum.Götünün tavana vurdugunda bıraktığı izleri inceliyorum. Ufaktan hoşuma gidiyorlar ama üst kattakiler cok rahatsız olmus diye kulagıma geldi bilesin.

Siz burayı gercekten 15 kisi okuyor diye düşünüyorsanız zaten vay halinize. Küfür konusunda bikac yazılanı da okudum. Bence aklı düzgün çalışan herkes blogda yazarken cayır cayır kufur edebileceginin farkındadır goruyorum ki bazılarımız farkında degiller.Saglık olsun. Ben onları oyle de seviyorum.

Kızgın değilim kesinlikle.Kırgınım ama. Ayrıca üzgünüm kardeşlerimin bazılarının GERCEK ERGEN olusları benı uzuyor. GERCEKTEN. İçten ice espri anlayıslarına sikimi sokmak geliyor.Aaa küfür ettim küfürlü yazamıyorduk silsem mi.asasdfghjk.

Hadi size iyi bloglamalar yada mallamalar.

Hepinizi gonulden seven kardesiniz

Kenan.














3 yorum:

random harfler dedi ki...

efendiler,
prestijli blogunuzdaki ergen sayısını azaltmak amacıyla buradan ayrılıyoruz. kimsenin kırgın ya da kızgın olması sikimizde degil.kenan seni yüksek mizah anlayışın ve olgunluğunla bırakıyoruz.tavanı izlerken ve heyheylenirken ego konusunu tekrar gözden geçirmeni de istiyoruz

kanadımı kırdılar uçamadım anne
savaşa soktular koşturdum
kalbini açamayan herkesin aklına eğriyi doğruyu ben soktum
sonbaharda dökülen yapraktım ilkbaharda geri geldim ben
aileme dostuma selamlar olsun yağmur sonrası güneşim ben



orkun/deniz

K. dedi ki...

ben igneyi kendime batırırken, siz bari cuvaldızla takılsaydınız kardeslerim birazcık. benim yüksek mizahımı eleştiren kardeşlerim bişeyler yaptığınızda ve sonucunda eleştirildiğiniz zaman umursamaz tavırlarınızı anlayabilirim belki, cünkü hemfikir oldugumuz bişi blog falan hikaye özünde.
AMA GÖRUYORUMKİ BENİM HİSSETTİKLERİM SİZİN SİKİNİZDE DEGİL KESKE BU DURUM KARŞILIKLI OLSAYMIŞ. Sikinizde olmamasına ragmen ; beni bu durumun gercekten üzdüğünü söyleyebilirim.
En azından blogun prestijli oldugunu iddia etmesem de BİZİM oldugunu söyleyebilirdim.yazık.

artiz dedi ki...

@deniz
comedy has to be based on truth