Aferin bize

Ne desem boş ne desem faydasız kendimi öle faydasız öle çaresiz hissediyorum ki anlatamam. Ne yapacağımı şaşırmış hatta yapacağım işin amacını sorgular nitelikteyim. Birçok kişi hayat hayatı sorgulamakla başlar dese de ben aynı fikirde değilim hayat onu sorgulamakla biter, solar gider. Çünkü bu durum hayata anlam yükleyemediğinizi ve sizin için şuan da ne kadar boş ve gereksiz bir hal aldığınızı gösterirki. Bu durum genellikle her şeyinizi verdiğiniz bir şeyin kötü sonuçlanmasıyla olur. Sonra bir elinizde rakı önünüzde FM amaçsızca takılırken bulursuzunuz kendinizi.NAapıyorum lan ben sorusunu bile sormazsınız çünkü ne yaptığınız dahi zerre kadar önemli değildir. Tek değer verdiğiniz şey zamanı öldürmektir, doldurmak yerine. Zaman geçiyor ya her şey tamam. Umursamadan hiçbir şeyi arada ufak tefek atar yaparsınız alkolünüz ve paranızın bittiğine işte bu. Sonra deplasmanda lig liderini yendim diye sevin. Aferin bize böle devam...

Hiç yorum yok: