Benim yönetimi paylaşamamakla ilgili bir derdim yok,olsaydı vermezdim zaten.Kenan da olmadığını söylediği için yöneticilik verdim herkese.Burada tepkim anonim yorumun oylanmasını kabul edip sonra oylamada aleyhlerinde oy çıkınca işi çirkefliğe vurup oylamanın facebookta yapılmasına bok atanlara ve ortamın demokratik olmadığını söyleyip yöneticilik isteyenlere. Bunu facebookta talep edip sonra burada devrim havaları atmak niye onu anlamadım,neyin şovunu yapıyorsunuz ki? Sağ tarafa bir tane anket koyunca çok mu demokratik oldunuz? Şimdi yöneticilerden biri o anketi kaldırırsa ne bok yiyeceksiniz?Bir de sirenlerden,taşların yerine oturmasından bahsediyorlar.Sanki paris komününü kurdular amına koyim.

6 yorum:

random harfler dedi ki...

seco ben orkun, benim dun haberim oldu oylama yaptıgınızdan. neden blogda deil de facebookta yapıyoruz ki bu olayı? onu da gectim kaç ay once dertlendim ben burda yapmak istediklerim var yetkilerimi verin diye. bi skimle ugrasmadınız amına koyim inciye benziycek diye anonim yorumu kapamıssınız 4-5 once. kapatırken neden oylama yapmadınız da açalım mı diye oylama yapıyosunuz. orası da garip.

Seco dedi ki...

oylama sırasında ben sana haber verilmesi gerektiğini söyledim,sikine takan olmadı o sırada.4-5 ay önce ben değil internet,telefonun bile olmadığı bir yerdeydim o nedenle çok özür dileyerek mesuliyetin bende olmadığını söylemek zorundayım,görseydim ben yetki verirdim sana.Çünkü biliyorsun blogda yazıları oylama vs. bunları senin isteğin üzerine beraber yapmıştık.Yani siklememe gibi bir durumum yok.Oylama yapmadan yoruma kapamamız konusunda onu kenanla konuşup beraber karar almıştık,gelen ilk itirazda da kaldırılsın mı diye oylamaya sunduk o oylamada da 10 yazar arasından sadece 3 kişi açılsın demişlerdi 2 kişi eksikti oylamada sen ve gökhan.Kaldı ki oyçokluğu açılmaması yönünde idi ama bu sizin oylarınızın önemli olmadığı anlamına gelmiyor.Biz oylama sona erdi demedik.Sen evet yönünde kullandıysan bunu bir şekilde bildirirsin bana gökhan da evet demişti.Oylar 8 e 5 hayır oldu yani yine açılmaması gerekiyor.Fakat yeni yöneticilerimiz yapılan oylamayı hiçe sayarak baştan oylama yapmaya karar verdiler.Hangisinin garip olduğuna karar ver bakalım şimdi.

sdy dedi ki...

dogru diyosun bu noktada da sıkıntı yasadık. bu anketle en azından okuyanlar da gorus bildirebilir. iyi olur yani. deniz de anonim yazarlık falan sanmıs bi başından bi sonundan okumus sakil. bence bu daha saglıklı bi oylama oldu yandaki. ilerde de yapıcaz işte bi şekil bişeyler. sen sagol dostum beni düşündügün için sana kendimi yakın hissediyorum.lsdkhjflksdhjfs
o degil de sen gelmiycek miydin lan istanbula?hani nerdesin?

Seco dedi ki...

erasmusla ilgili işlemlerimi hallettikten sonra,yani 10 aralıkta orada olmayı düşünüyorum.

random harfler dedi ki...

iyi iyi. nasıl yoneticiligimizden memnun musun bari?

Seco dedi ki...

valla blogu 15 kişinin takip ettiğinden dert yanmışsınız,onu on binlere çıkarmak sizin elinizde.bol şans.