Ezberliyorum

Ama yavaş yavaş yapıyorum bunu.Çok fazla hırslı olduğum söylenemez bu konuda.Daha çok akışına bırakıyorum bunu.Zevk almaya çalışıyorum bir şey öğrendiğim anlardan.Ama gel gör ki bir öğrendiğimi bir daha unutamıyorum.Saçının yüzünün sağına düştüğü o anları ezberliyorum,hepsi birbirinden farklı ama.Birinde başka bir kıyafet giyiyordun, bir başkasında farklı bir şeyden konuşuyorduk.Çayı kaç şekerli içtiğini de ezberlemişim.Her çay gördüğümde aklıma o an geldiğinde anladım bunu.İkisi bardağa biri bardağın yanına.Ne olur ne olmaz.Bana baktığın hiçbir an aklımdan çıkmıyor.Bakışların yanlış anlaşılmaya müsait tarafımdan.Bir de niye anlaşılan yanlış oluyor,onu ben pek anlamıyorum.Yine de ezberliyorum ve hayatımda ilk defa ezberlemek hoşuma gidiyor.Çünkü sen okuduğum en güzel kitapsın.

Bir de ne demiş Nazım
"durup dinlenmeden değişen ebedi madde gibi gözlerin;
sırrını her gün bir parça veren,
fakat hiç bir zaman,
büsbütün teslim olmayacak olan..."

Hiç yorum yok: