Sanalsınız

Msn'den engelle,facebook'tan sil... bir arkadaşlığı bitirmek için(daha çok karşı tarafa bu durumu belli etmek için) günümüzde kullanılan yol budur.Ama sormak istiyorum bu ne menem bir şeydir,ne saçma ilişki kesme yoludur,sormak istiyorum bu insanlarda hiç mi sike sürülecek akıl kalmadı??Kurduğunuz arkadaşlıklar bu sanal yollarla kesiliyorsa,en az sizin duygularınız da siz de bir o kadar sanalsınız,yalansınız lan!!!yani sen beni face'ten,msn'den siliyorsun her şeyi bitiriyorsun kafanda,bir de üstüne üstlük bunu iki taraftan ilk olarak senin yapmış olman sana dayanılmaz bir haz veriyor.Sokayım öyle hazza...Biriyle ilişkini keseceksen konuş onunla,bağır,çağır küfret ona karşı hıncını ortaya koy,zevkini öyle al.Ben öyle yapıyorum mesela.Ben birine sinirlenip kavga edeceksem gider bağırır küfür ederim.Eti hissedersin...İki yumurta bi' sucuk...Bi de bunları merak edenler war kim beni engellemiş kim face'den silmiş çeşitli çeşitli zımbırtılar...silerse silsin amına koyiim sen niye merak ediyorsun,yapanın kendi ipneliği,böyle bi sinsi,haince karşı taraf da durumu sonradan çakozluyor daha kötü oluyor.Gereksiz gereksiz insanlar...Beyinleri MICRO,SOFT karakterli,hayata baktıkları dar çerçeveli WINDOWS ları olan insanlar bunlar...O pencerenin panjurlarını kafanızda kırmak,pencerenin önündeki saksıları götünüze sokmak vardı ya aslında...Böyle de sinirliyim bu pezevenklere...

1 yorum:

K. dedi ki...

Bu anlattıkların bana birini hatırlatıyor ve sadece gülüyorum.Acınacak hallerinden haz duymaları beni ''irrite'' ediyor.Ama diyorum içimden size de bu yaşır ulan korkak zürriyetsizler....