self-ayar çekenzi

-itiraf edim başlığı atarken aklıma ilk olarak dedikoduya göre dicle'ye feriye lokantasının kuytu çamlarında fena şeyler yapan 'ayar' kardeş/abiimiz geldi açıkçası.-

agresiftim.karşımdakini dinlemeden çok çam s.ktim-matematikçi sizi yusuf aka joseph saygıyla anıyorum-
canım yandı bu yüzden ama hala öğrenemedim.verilen tavsiyeler ansiklopedileri doldurdu.artık yeter diyordum gene aynı şeyleri yapıyordum.bir pokhluk var mevzuda çözemedim 19 yıldır.ani çıkışlar yapınca üste çıkacağımı zannettim.lakin bazen öyle oldu ama geçiciydi,10 dk süresince tatmin olmaktan öteye gitmedi.peki bu neden kaynaklanıyordu;pozisyon alma kaygısı,gücünü kabul ettirme isteği;ilginçtir en son ana kadar bilinmeyecek herhalde?
belki de haksız eleştirileri,orospu çocuğu önyargıları savmak içindi bu agresif ruh hali?Çünkü yanlış olan kavramları size sormadan kabul ettirmeye,onları size yapıştırmaya çalışırlarsa söz geçen durumun sizin sağlığınız için yararlı olmadığını söyleyebilirim.nitekim yazıktır ki olayın bu kısmını da tecrübe ettim.Urfa'da 'kıttik' derler o tarz insanlarla aynı çembere girdim.yeri geldi çember bana,ben ona.ama tecrübe ettim fena mı oldu
fakat söylemeliyim ki hata tek taraflı olmadı,olamazdı,olmaz lan zaten.çözüm uzak değildir.bir önceki entry'nin de belirttiği üzere dobra olmak lazım zira.önemli olan bir defa s.çtıktan sonra sıvamamaktır.bunu ben demiyorum,uzmanlar söylüyor.

bulutlar kucaklaşıp,hasretimi giderince yapacağım ilk iş has bir urfa kebapçısına gitmek olacak.



20'nin dayadığı bu günlerde anatoprakları özledim.



gece geç saatler telegol stüdyosu a.çakar,z.şengül,a.alkış,t.şeren.ekran dörde bölünmüştür.
Ali Sami
-turgay abi bak sana birşey söylim mi?

Turgay-Tabi söyle
Ali Sami-Yönetim dese ki Ali Sami Alkış'ı saha sürüyorum arkadaş,libero oynayacak dese adam sesini çıkarmayacak
Turgay-Ya yok ebesinin amj artık ya ha habhjhgsd

Hiç yorum yok: