Kolparosso

Sıkıcı bir cuma sabahı daha.İngilizce dersimin oldugu sınıfa dogru merdivenlerden inerek gidiorm.İri ,hafif kilolu bir çocuk önümden hızlıca geçior.belli ki o da geç kalmış ama benim gibi cool görünme derdinde degil yawaş yawaş yürüyerek.' hımpf ' die ayıplıorm çocugu.çocugun ne beni duyacak hali war ne de o kadar yakınımda.çocugu gözlemliorm arkadan usul usul.Ben bunu yaparken çocuk bir anda takılıp düşmez mi en son merdivende.' Puaa ' die kopuorm.çocuksa sanki düşmesinin sebebi kendisi deilmiş de allahmış gibi yukarı dogru bakarak ' cık cık cık ' yapıor.sonra arkasına kimse gördü mü die bakmak için duruor.Tabi gözgöze geliorz.benim suratımdaki yawşak gülümse belli ki onu sinirlendirior.' açıkta mı bişi mi gördün ne die gülüosun ' dior.' sence neden gülüorm ' diorm suratımdaki sırıtışımı genişleterek.çocuk daha bi sinirlenior.sonra seninle ugraşamicam diomş gibi görünmek için ' allahım sen sabır ver ' die fısıltı ve konuşma karışımı bişi sölüor.hani biri ilgi toplamak için konuşurken böyle fısıltılı bişiler söler ya, sadece ona yakın olanlar duyar ve aslında çocuk bunu öyle bi söylemiştir ki sanki onlara deilde kendi kendine söylemiş gibi görünür.aynen öyle bi fısıltılı konuşmaydı bu.neyse bende arkasından sınıfıma devam ediorm.kapıyı açıp girdigimde hoca bana bakıor.' yeter artık geç gelmeyin , dersin başlangıç saatini ögrenin yada hiç girmeyin dersime ' dior.anlıormki o çocuktan sonra ben girince kabak benim başıma patladı.ulan karmaya bak diorm.herife öyle gülersen böyle işitirsin azarı.neyse, devam ediorm derse.sıkıcı geçen 2.30 saat sonra arkadaşlarım kemal ve denizle birlikte yemekhaneye dogru yola çıkıorz.o sırada arkadan bir el omzuma degior.arkamı döndügümde suratıma bir yumruk inior.noluo lan die şok olmş bi şekilde bakıorm.bunu yapan güldügüm çocuk sizinde tahmin edeceginiz şekilde.' sen kime güldügünü biliomusun lan ' dior bagıra bagıra ve bana yumruk atarak.o sırada arkadaşlarım önüme geçip beni korur gibi bir pozisyonda güldügüm çocukla kavga etmeye başlıolar.deniz ve kemal zaten uzun ve yapılı olduklarından çocugu duvara yapıştırıor.deniz çocugu tutarken kemalde suratına yumruk atmaya devam edior.bende şok olmuş bi şekilde yanlarına gidiorm.okkalı bi tane patlatıorm karnına.çocuk hayvan gibi bişi oldugundan pek bi zarar wermemiş gibi gözüküorm.zaten o da bana pek bi zarar vermiş degil arkadaşlarım araya girdiginden.çok taşaklı bi söz söylemek lasım die düşünüorm.sonuçta onu dövmüştük ve mekanı terk edecektik.' bi daha seni buralarda görmim lan ' diorm.bana bakıp gülüor.sinirleniorm.tekrar bir tane daha yumruk atıorm karnına.bu sırada kampüsteki diger ögrenciler etrafımzda toplanmış bize bakıolar.en sonunda güvenlik gelip bizi ayırıor.güvenlik gelip beni tutunca ' tutmayın lan beni ' die kendinden emin bi şekilde bagırarak çocugun üstüne dogru gitmeye ugraşıormş gibi görünüorm.sonra kolpadan yaptıgım sinirimin geçmesi için beni kenara bi yere götürüolar.1 deki dersime geç kalmamak için arkadaşlarıma ' hadi bari derse gidelim ' diorm ve dersimize giriorz.ders bitimi deniz ' olm gel bizim berk çagırdı batak için ders çıkışı gidelim batak oynayalım biraz ' dior.' tamam lan zaten 2 saat aramız var zaman geçmez 'diorm ve bataga gidiorz birlikte.kantinde berke bakınıorz.onun oldugu masaya gidince 4.oyuncumuzun bu sabah dövdügümüz çocuk oldugunu görünce şok oluorm.berkinde bununla arkadaş olması yüzünden nasıl bi tavır takınacagımı bilmiorm.berk ' tamam sakin olun beyler biliorm sabah kavga ettiginizi barışın şimdide bataga başlayalım ' dior.dövdügüm çocuk bana ' saolasın bu dayaga ihtiyacım vardı ' dior.ulan piskopat mı bu çocuk die düşünüorm.dayak yedi ama sinirlenceine teşekkur edior bana.' kaşıntın mı vardı ' diorm gülümseyerek.o da gülümsüyerek ' sayılır ' dior.bataga başlıorz.yaklaşık 1 saat sonra çocugun kafa dengi biri oldugunu anlıorm.çok taşakmış herif nie kaşındıysa sabah die düşünüorm.baya samimi oluorz.batak bitimi elimi uzatıorm giderken.' ben ahmet tanıştıgımıza memnun oldum ' diorm.onunda adını batak kagıdında ahmet olarak gördügümden' başka adın varsa söylede onla çaıralım seni 'diorm .o da şöyle dior: 'evet var aslında tam adım ahmet baran kabak' ...

Hiç yorum yok: