Kavga,Aşk,Siktir

Yalnız kalmak istiyordu,belkide huzuru bunda bulacağını düşündüğündendi bu.Ancak diğer yanı ''olm git biraz sosyalleş Elife de yavşarsın'' diye bas bas bağırıyordu.,O ise artık seçimini yapmıştı.''Hayır ben böyle iyiyim.'' ''Nargileyede gidicez birazdan bari oraya gel '' dedi Elif. %&.
''Hayır yanlız kalmak istiyorum ,artık bu hayatın monotonlugundan usandım ,anla beni böyle sahte arkadaşlıklardan ,ortamlarda zoraki gülmelerden,aslında hiç umrunda olmadıgı bir konuyla ilgili sırf karşı cins oldugundan ilgileniyorumş gibi yapmaktan yani bu monotonluktan sıkıldım'' ''İyi o zaman ancak şunu da bilki bu sahte arkadaşlıklar sayesinde asıl arkadaşlarının değerini anlarsın ve gerçek arkadaşlarınla yapacağın şeyler bizimkiyle aynı olmasına rağmen onlardan daha çok eğlenirsin
%&.
(evet arkadaşlar eğerki hikayemiz boğaziçi,odtü,itü gibi yerlerde geçseydi belkide böyle olacaktı ancak yıldız teknik de geçtiginden daha değişik bi şekilde oluyor.(itüyüde çıkarabilirz aslında))
%&.
''nargile mi tamam o zaman ama tavlada alırım bi paket malboranı bak.'' ''görürüz'' dedi gülümseyerek.acaba o da bana karşı bişiler hissediyormudur,diye düşündm.Bir grup halinde otobüse bindik.Prim amaçlı erkeklerin yaptıgı espriler ve kızlarında ayıp olmasın diye gülmeleri.Acaba erkekler bilmioyrlarmı bu esprilerin ne kadar boktan oldugunu ve kızlarda bu kadar boktan esprilere gülmemeleri gerektigini.Neyse diorm ancak sıkıldıgımı belli ediorm gerek oflamayla gerek puflamayla.Mekana varıyoruz.Erkeklerden bazıları zenginlik kozlarının üzerinden prim yapmak için tek tek nargile söylüor.Gülüorm onlara bakıp.Orkun pis pis bakıor bana .elifin fark etmesi için uzatıor bakışlarını.Grubun en popülerinden biri oldugundan ve elife yavşıyo gibi göründügünden bana sinir oluor.Bende ona bakıorm.Bu bakışmalar klasik kavga çıkarma bakışları.bunu herkez bilior ortamdaki.o bakışlarını kaçırıor ve bende elife dönüp ''birlikte nargile alalımmı '' diorm.bu seferde orkun gülüor bana bakıp.elif ''olur '' diyince gülümsemesinin soldugunu görebiliyordum.tavlaya başlıyoruz.ilk eli birazda isteyerek kötü oynuorm.tabi bunun cezasını mars olarak ödüyorum'' elif sende amma ii oynuyomşsn ha ''diorm sırıtarak.şimdi düşünüceksiniz.ulan az önce kızlara yavşayanlara etmedigi laf kalmadı şimdi ise o yavşıo die.evet yavşıorm ancak ben kendimi diğerleri gibi görmüorm prim yapma çabam yok.neyse oyun sonu klişelerden biri olan koltuk altında sökük mü war geyiğini yapıorm.''alırım malboranı demiştim'' diorm .o da gülümsüyor''bu loosera mı yenildin ya kesin acemi şansı yüzünden yenmiştir seni '' dior orkun keh keh die gülerek.''neyse ben büfeye gidiorm bişi isteyen warmı '' dior elif.o gidince orkuna dönüyorum ve elifinde arkadaşlarının duyacagı şekilde '' olm bak bir daha benim üzerimden elife prim yapma yoksa seni sikerim '' diorm.orkun otomatikman sinirleniyor ve ne diosn lan sen moduna girior.o sırada elif içeri girior.tabi orkunda dayak atma kozunu kullanmak istediginden bir yumruk savuruyor.yumruk gözümün üstüne gelior.pek sarsılmıorm ve hemen karşılıgını veriorm.üst üste attıgım yumruklar yüzünden yere düşüor.vay be bu iyi geldi die düşünüorm.kaşımdan başlayıp dudagıma dogru giden bi sıcaklık hissediorm.elimi attıgımda ıslanıor.ulan kaşım da patladı ii mi die düşünüorm.gitti tüm karizma.tabi altta kalmamak için tekrar hamle yaptıgımda üzerime dogru gelen yumruklarla yere düşüorm.gruptaki dier erkekler bana saldırıor bu sefer.kızlardan gelen çıglıklar bulanık görüntü...kesif bir kolonya kokusunu alınca gözümü açıorm.elif elinde kolonyayla bana yardım etmeye çalışıor.düştügüm yerdeydim.1 yada 2 dkki baygın kalmştm.elif üzgün gözlerle bana bakıyor.diger kızlar ve kavgaya karışmayan 2 erkekde başımda.karizmayı toplamak için kalkmaya uraşıorm ve kalkıorumda ancak hemen yanıbaşımdaki koltugun üzerine kendimi atıorm.''ben iyiyim başımda durmanıza gerk yok artık'' diorm.elif kalıyor yanımda bir tek .2 masa yanda oturan orkun ve arkadaşlarını görebiliyordum amma da sert girdiler ha diye düşündüm.elif'' üzgünüm seni ben çagırmıştım.ama seni çagırmamı orkun istemişti eskiden beri arkadaşmışsınız'' dedi.çok üzgün oldugu her halinden belli oluyordu.'' demekki seni dövmek için çaırtmış'' dedi.''biliormusun elif senden hoşlandıgım için dövmüş olabilir beni'' dedim.elif daha bir kızardı''benim yüzümden dayak yedin kendimi hiçbir zaman affetmiyceim''dedi ve ağlamaya başladı. ''tamam sorun yok'' dedim.''kendini suçlamayı bırak artık''.elimle gözyaşlarını sildim.aramızdaki mesafe çok kısaydı.dudaklarımı onun dudaklarına dogru götürdüm ve o da karşılık verdi.onu öperken arkadan orkuna baktım.o da bana dogru bakıordu.elif diger kızların yanına giderken orkun yanıma geldi.elif önce bir duraksadı.''sorun yok sadece konuşmaya geldim '' dedi orkun.elife tamam gidebilirsin diye kafamla onayladım.orkun'' seni sikerim ha'', dedi gülerek'' daha ii bir laf aklına gelmedimi lan''.bende gülümsüyordum.dudagım inliyordu güldükçe acıdan.''bu iyiligini hiç unutmiycam kardeşim'' dedim.''Sayende açılabildim kıza ve siktir yemedim. "

Not:Ben yaşamadım ama yaşanmış bir olay

Hiç yorum yok: