--------------en sevdigim bacanagım pislik cemal anısına---------------

metrodayım.saat akşam 10.çok az insan var metroda.ben de en tenha bölümlerinden birine biniorm.sadece bi tane kız var bindigim vagonda.gidip onun önündeki koltuga oturuorm.arada kıza baktıgımda çin yada japon taraflarından oldugunu görüorm.ve fark ediormki kız çok tatlı.hemde böyle filmlerde gördügünüz japon yada çin güzellerinden bile daha güzel bi güzellikte.kızı hayran hayran kesiorm anlamasını saglayarak.nasıl olsa önünde oturdugumdan farketmeme ihtimali olmaz die düşünüorm.kız da bana bakıor bi ara.gülümsüyor bi an için.içimin yağları erior.way be bana gülümsedi die düşünüorm hayran hayran.sonra bi durup düşündügümde ulan amma heyecan yaptın sonuçta o da bir kız nasıl digerlerine heyecan yapmıosan bunun içinde yapma dur oturdugun yerde dedim kendi kendime.neyse ya zaten başka kimse yok kıza biraz daha baksam bişi olmaz heralde die düşünüorm.kız ise sadece bana bakıp gülümsüor.ulan daha ne yapmasını bekliosun konuşmaya çalışssana diorm kendi kendime.' hi im ahmet ' diorm.'turkçe bilmio musun ahmet ' dior.'hehe biliorm aslında ama sizi turist zannettim ' diorm.sonra ulan ne sizli bizli oluosun mal herif sen desene ,kız senin büyügün degil bişeyin degil aranı böyle resmi koycaksan bunu samimiyete getirmekte çok zorlanıcaksın die düşünüorm.' evet aslında turistim ' dior.'türkçeyi nerden ögrendin peki ' diorm.' turkiyeyi seviorm aslında ve burda tatil yapmak istiordm bu yüzden turkçe kursu aldım ' dior.'bu kadar ii konuştuguna göre baya bi ders almışsın' diorm.'yok aslında 1 haftada falan ögrendim ' dior.sanki dogruymuş gibi gerçektende kendimi inandırıp 'oha ' diorm.bir yanım olm nasıl 1 haftada ögrendi desede diger yanım inanmak için inat edior.inanıorm en sonunda.tabi ben bunları düşünürken kızda hala bana dogru bakıp gülümsüor.bi anlık bakışmadan sonra kız elini burnuna sokup karıştırmaya başlıor.hasiktir ne yapıo lan bu kız die düşünüorm.sonra parmagını burnunda baya bi gezdirip beni farkedince hemen çıkarıor.parmagının ucunda bi sümük parçası görüorm.midem bulanıor.kuscakmış gibi oluorm.sen ne pislik bi kızsın lan diorm,tabi içimden.kız sonra elini sanki hiç burnuna sokmamış gibi suratına sürüor bide.ulan ne oluo ne pislik bi yerdeyim ben böyle.kız dudaklarına da sürünce elini bana dogru bakıor.arkamdan 2 tane daha japon yada çinli çıkıor.bunlar erkek ve beni 2 kolumdan tutuolar.' noluo lan bırakın beni ' diorm.kız sonra o sümüklü parmagını agzına sokuor.bi kaç defadan sonra kusmayı başarıor.ve o kustugunu eliyle dudaklarına sürüor.gördüklerim karşısında şok olmuş durumda bakakalıorm.kız artık güzel degil pislik biri gibi gözüküor gözüme.sonra bana bakıp' bunlar abilerim senle ben baya bi bakıştık ve bizim ordaki adetler geregi senle evlenmem gerekior ' dior.' bu ne biçim adet lan sadece bakıştık ,bizim orada bile böle degil o kadar aşiret çocuguyum ne gördüm nede duydum böyle bişi' diorm.' artık çok geç ,seni öptükten sonra benle evlenmek zorunda kalacaksın ' dior.az önce sümügünü ve kusmugunu sürdügü o dudaklarını bana dogru uzatıor.kokudan kusacakmış gibi oluorm.'öpmek istemiorm yapma nolur noolur yapma ' die bagırıorm.kız dudagımı sabitlior elleriyle.gözlerimi kapıorm.derin bi nefes çekiorm.yapmaaa die son bi çıglık atıp gözümü açtıgımda önümde kapıdan bakan babamı görüorm.' olm sana kaç defa diyecem o kadar dolma yeme sonra kabus görürsün die ' dior.'ohh be' dierek tekrar yatagımda uzanıorm.sonra gördügüm rüyayı düşünmeye başlıorm.ulan hatun dünya güzeli gibi bişiydi ve öpemedim lan diorm kendime kendime.kusmuk falanda olsa sonuçta rüya oldugundan bi zararını görmicektim.sonra ne kadar saçma düşündügümü farkedip yat zıbar lan pislik herif diorm ve gözlerimi kapıorm!?

Hiç yorum yok: