Foto

"Ayrıntılara takılmak istemem ama elimde değil." demiş İlhan abi bi şarkısında. Ben de aynısını diyorum şu an ve hatta bu duruma neden takıldım ben de bilmiyorum. Takıldığım şey şu güzelim bloga da adını veren keshanenin fotosudur. Öncelikli olarak keshane orası diil. Orası deniz manzarası sadece. Onun arka tarafı gören bi foto olmalı idi. Eğer yoksa elinizde ben bi gidişimde çekim. Ayrıca o balıkçının orda ne işi var? Balıkçısız keşhane olur mu demeyin sakın çünkü saçmalamış olursunuz. Hadi biri orda dursa sigara içse anlıacam. Balık tutuyor. Ya da blogun adını keshanemerdivenlerindenhikayeler.blogspot.com ( lütfen blog ne tartışmasına girmeyelim ) olarak deiştirelim. İşte o zaman bu foto cuk oturur. Ama derseniz ki Acılı sinir yapma hiç olmayacağına bunu koyduk. Eyvallah gözümsünüz derim. Yine de aslında bu fotonun uzakatan belki ama yakından keshane ile bi alakasının olmadığını , hele balıkçının hiç olmadığını belirtmek istedim. Ayrıntılara takılmaka istemezdim ama elimde olmadı. Beni raatsz eden şeyi sizle en samimi yazımla ve duygularımla paylaşmak istedim. Teşekkür ederim.

Hiç yorum yok: