Sıkıntı

"Kendime yazı yazıcak malzeme çıkarmayacağım,kendime yazı yazıcak malzeme çıkarmayacağım " diye diye okuluma doğru gidiyordum.İngilizce dersime geç de olsa girdim.Deniz adlı arkadaşımla birlikte sınıftan çıkarken klasik " Olm rapçiler metalcileri dövüyormuş, Asıl metalciler rapçileri fortluyormuş, Onu bırakta rapçiler metalcileri direk sikiyormuş " gibisinden muhabbetlerimizi çeviriyorduk.Birimiz metalci, birimiz rapçi olmamıza rağmen iyi anlaşıyorduk ve bu tür muhabbetleri de taşşak yapa yapa geçiyorduk.İnşaatın kantinine vardığımızda batak için extradan oyunculara bakınmaya başladık hemen.Normalde batak oynarken masamız yancı kaynardı.Ancak adama ihtiyacımız olduğunda hiçbir tanıdık etrafta olmadı yine.(Klasik birşeye ihtiyacın olmadığında sürüyle olur, ihtiyacın olduğunda da olmaz klişesi). Adam bulamayınca oturduk blackjack oynamya başladık.Tabi ne bahis ne bişi olduğundan 2 kişi sıkıldık.Etrafa bakmaya başladık.Bem gözlem yapıp, yazı yazacağımı bildiğimden pek fazla bakmamaya özen gösterdim.Denizin "Oha lan, bir şurdaki erkeğe bak, bide yanındaki taş gibi hatuna bak " demesiyle bu ayakları bıraktım ve hemen o tarafa baktım. Harbidende dediği gibiydi." Ulan bu işlerin bir formülü var ama dur bakalım " dedim."Bende anlayamıyorum, nasıl böyle şeyler oluyor " diye beni haklı olduğunu belirtti Deniz." Neyse fazla eleştirmeyelim.Beni birinin eleştirmesi bana koyardı.Yani sende düşün bir.Arkandan biri senin hakkında bişiler söylüo, seni eleştirio,hoşuna gitmezdi herhalde" diye devam etti."Yani" diyerek bu sefer ben onu doğruladım.Ama içimden ' bu bana koymazdı ki ' diye düşündüm.Hatta bazı zamanlar kendimle ilgili bile tespitler yapıp kendimi eleştiriyordum.Sonra Deniz sınav muhabbeti açtı.Ve statik sınav sonuçlarının panolara asıldığını söyleyince bakmaya gittik.Bizim sınıfınki açıklanmamıştı.Onun sınıfının sonuçlarına bakıyorduk.Dediğine göre 30-40 gibi bir not bekliyordu.Sınıfındaki diğer notlarda zaten 20 - 55 arasında değişiyordu.Hatta arada 05,03,00 gibi notlar bile vardı.00 a tekrar bakınca hatırladım ki normalde kimseye böyle bir not verilmezdi."Puhaha mala bak.00 almış amk" dedim.Denizde bakıyordu.Ancak o gülmüyordu.00 ın karşısında Denizin adını görünce "00 lan puhahaha " diye tekrardan koptum.O da gülüyordu bu sefer.Ancak içinin kan ağladığını gözlerinin dolmasından anlayabiliyordum.Biraz neşelensin diye "Sıfır da değil ha sıfır sıfır lan " yada " olm yanına bir de 7 koy sana ajan (hitap şekli ; ajan, hacu, babuş, babolayna, babafingo gibi) diye seslenelim artık" gibi saçma sapan komik şeyler söyledim.Pek komik olmadı ama yinede ayıp olmasın diye gülmeye devam etti o da.Gittik tekrar kafedeki eski yerimize oturduk.Ben hala "00" diyordum.Belkide abartmıştım.Ama bana komik geliyordu.Denizde bana uyuz olmuştu galiba.Ayrıca bu 00 olayını konuşup dertleşeceğini birini arıyorduçKendisiyle taşşak geçicek birini değil.Kız arkadaşıyla mesajlaşmaya başladı.Saat 1 e doğru gelince " hadi ben tarihe gireyim " dedi.Zaten benimde " de dersim vardı.Ama Denizin bahane bulup gitmesine gıcıklık yapmak için " olm sen hani girmeyecektin tarihe" dedim."Ne bileyim, gireyim dedim şimdide " dedi.Dışarı çıktık.O tarih dersinin olduğu fakülteye doğru değilde başka bir kafenin olduğu tarafa doğru yönelince " lan tarih bu tarafta " dedim." olm ben bu taraftanda giderim " dedi." tamam o zaman hadi görüşürüz" dedim." hadi görüşürüz " deyip o yöne doğru gitmeye devam etti Deniz.Ben ise o tarafta sadece kafe olduğunu biliyordum.Hatta Deniz biraz ilerleyince telefonunu eline alıp " geliyorum canım " demesiyle kendimi onayladım ve piç piç arkasından " Şimdi seni siktim çocuk " diye aklımdan geçirerek baktım

Hiç yorum yok: