İSTANBUL YATILISINA 8 LİTRE

1
Az mı üzüldüm ben akşamları?
Halı saha maçları,fasıl zamanları,
Beşiktaş sefaları,pazar kahvaltıları
Sonrası nispet merasimleri,özlem konuşmaları...
2
Havadan silinir mi hiç bir sormalı
Ankara'nın badem bıyık kokan bulutları
Eksilmez tepemden yağmuru,karı
Havasına uyuz olurum,arseniklidir suları.
3
Yürüyüşe de pilav gününe de gelemedim ya
Siz hep beraberken telefonda sesinizi dinledim ya
İşte ben odama çekilip akşamları
Az mı dinledim "yine mi çiçek " şarkısını?
Az mı mırıldandım kendi kendime yatılı marşlarını?
4
Oysa isterim ki güzel bir sevgilim
Bir de kardeşlerim yanımda olsun.
Parasız devran döner mi dunkof?
Tabi ki gani gani cebime dolsun
5
Bazen aşınmış beynimle bir miktar düşündüm
Ah be kardeşlerim,az mı buralarda süründüm?
Yağmurda karda dersaneye yürürdüm
Bu sene neredeyse başka bir kılığa büründüm.
6
Bazen de kendime "siktir lan!" dedim
Bunu;bana,ben kendim ettim kendim eyledim
Vardı uğruna savaştığım ideallerim
Ama yine de sizi çok özledim
Bir yandan da makus talihime çok küfür söyledim.
7
Bir de şu Seco olmasa ben neylerim?
Bir de Ankara'da misafirimiz olan kardeşlerim.
Arada bir çağırmadı mı sanki Kızılay'a abilerim?
Emre seni içirmeden de Ankara'dan gitmem,and içerim.
8
Zamanın bile kendi akışına değer vermediği şuracıkta kaldı iki ay
Koçum benim,kökle gazı,sonra taşakları yay
Biliyorum yine bensiz içiyorsunuz ve biliyorum:
Yine sızmışsınız Beşiktaş'taki evde,pozisyonlar yatay
Bir geleyim oraya sabaha kadar içeceğiz,doğmasın güneş,batmasın ay

Şimdiden afiyet olsun kardeşlerim

Hiç yorum yok: