koşma hikayeleri no 2

Geçenlerde Kha ile konuşuyoruz falan dedi "naber" dedim "iyidir" dedim "ee" dedi "ne dedin"... Neyse "içim sıkıldı" falan dedi bu, bende içiyodum zaten evde o sırada. "İçmeye gidelim mi" diye sordu dedim "bana uyar istersen gel burda takılalım.", "yok dışarı çıkalım daha iyi" dedi. Tahmin edin bakalım nereye gittik? Bilemediniz.. Taksime gitti bu sefer değişiklik yapıp. Yola çıktık çıkmasına ama ne yol. Destructive Man diye bi abimiz var Galatasaray aşığı kendisi çok deli bi' videosu var, ismiyle ararsanız bulursunuz. Canım Kha sen git bunun videosunu 5124 defa izle, geç aynanın karşısına çalış, ezberle, gel bana yap. Metroda başladı taklide ben gülmekten götümü düşürüyodum orda. Zaten 2 durak yol ama ben orda 2 saatlik güldüm, millet mal mal bize bakıyo. Uyarlamalar falan yapmaya başladık(Bundan sonrası video içerikli bi' izleyin önce). Biz bu kızları yok ederiz falan. Ulan ne komikti. Gittik taksime tabi bi şekilde güle güle istiklalde hala gülüyorum ben karnım ağrımaya başlamış.

Gittik oturduk hayırlısıyla. Biz gülmeye devam içiyoruz, sürekli kaldırıyolar bizi 4 kişilik yere oturmuşuz 2 kişi, arkadaş bakıyo kıramıyoruz bara falan geçtik. Biraz öyle takıldık hiç barda içmemiş Khacım gülüm, sonra bi yer boşaldı oraya geçtik. Gülme tam gaz devam ediyo derken, içkiyle iyice güzelleştik yan tarafta 2 kız vardı onlara yazıyoruz ama bi yandan dalga geçiyoruz, çünkü duvara sürtsem daha iyi. Sonra muabbete daldık üzerinize afiyet hepinizin kulağını çınlattık dedikodu falan yaptık. Sonra tam gaz gülmeye devam ediyoruz. Kızları kaçırdık en sonunda bide geldiğimizden beri çerez istiyoruz gelmedi o yüzden paso cıngar çıkartıyoruz en son gittim ben aldım bardan. Ha bi de garson bi kız var ona sulanayım dedim sordum arkadaşa barda duran çocuk sevgilisi çıktı. Bu da hüzünlü bi anımdı. Güya 2 bira içip kalkcaktık neyse. Kafalar 1 milyona çeyrek kala oldu. Başka bi yere geçmeye karar verdik hertaraf erkek kalınca. Gittik, gittiğimiz yerde erkekte yoktu. Orda kalan çeyreği tamamladık. Nası döncez derken dedim ben burdan bi kaptırdım mı evdeyim. Ha söylemeyi unuttum biz hala gülüyoruz. Kha dedi bana uyar, Yolu pek hatırlamıyorum cevahirin orda telefonla konuşmak için durdum, konuşmayı da pek hatırlamıyorum. Saat olmuş 4(salladım). Sonra normaldi. Eve geldik tek kelime çıkmadı ağızdan odalara dağıldık. Ama ben hala gülüyodum.

Hiç yorum yok: