Yarın Okul Başlıyor..

Yıllardır okulun ilk gününden önceki akşam bir huzursuzluk çöker içime,bir ilkokul çocuğunun yaşayacağı türden huzursuzluk beni bu yaşıma kadar terketmedi.Eskiden olsa erkenden yatağa girince uyuyamaz ertesi gün hakkında hayaller kurardım.Herkesin beni ne kadar değişmiş bulacağını,okula yeni gelen bir kızla ilk görüşte birbirimize aşık olacağımızı falan düşünürdüm.Fakat hiçbir zaman öyle olmazdı.En fazla bir kaç kişinin boyu atar,bazı arkadaşlar sivilcelerden kurtulmuş olurdu.Okula yeni gelen kız da olmazdı zaten.Şimdiyse aynı heyecanı gereksiz bir nedenle yine hissediyorum.Hiçbir beklentim olmadan hem de...Uyuyabilmek için sabahlıyorum artık ama yine de kafamı yastığa koyduğumda o his midemden yukarı doğru yükselmeye başlıyor.Umut buna deniyor galiba.Hayata devam etmek,ona bir yerden bağlanabilmek için her yerde aradığın umudu burada bulmak...Ne bileyim garip geldi.Neyse çok geç kalıp götü başı dağıtmaya gerek yok,kim bilir belki de yarın aşık olacağım.

Amostyle Not:Biraz Ersin KARABULUT tarzı oldu galiba,Neyse iyi geceler.

Hiç yorum yok: