Anladım

Burada anlatıcaklarım aslında herkesin bildiği şeyler peki neden bunları dile getirme gereği duydum bende bilmiorum ama bu dikkatimi çekenleri söylemek bir ihtiyaç haline geldiği için burdayım.

Nasıl oluor

Şimdi nasıl bir dünyada yaşıoruz kardeşim kabahat hep sevende oluyor.Nasıl oluyor kafam bi türlü alamıyor bunu.Yeri geliyor kız köpek gibi çocuğu seviyor ama çocuk hep aradığı istediği şeyi bulmuş olmasına rağmen mücadele etmediği için mallaşıyor. Çocuk kızın etrafında pervane oluyor bu seferde kız aman bu benim kulum kölem oldu diyor gözden çıkartıyor onu seven adamı.

Nasıl bir dünyada yaşıyoruz da güç denilen şey sikik bir kağıt parçasının çok mu az mı olduğuna bakıyor. Bir mekana gittiğin zaman kral gibi ağırlanarak mı aman gitse de kurtulsak denilerek gözümüzün içine bakılmasına nasıl kağıt parçası karar veriyor. Nasıl oluyor da arabanın içinde geçince herkes gözünü sana dikiyor ertesi gün dur lan bi de yürüyeyim dediğinde kimse suratına bile bakmıyor.

Nasıl bir dünyada yaşıyoruz insana insan olduğu için değilde üzerindekilere göre dini dili ırkı zartı zurtu ayakkabısını şusu busuna göre değer veriliyor. Bi insan adam gibi adam sözünde duran içi dolu söyliycek sözü bir duruşu gözlerinde umut varken onların istediği takım elbiseyi giymeyince adam yerine konmuyor.

Nasıl bir dünyada yaşıyoruz kendini güzeller güzeli zanneden ve et parçası gibi davranan kafası olmasına rağmen kukusunu kullanan kadınlar yüzünden insanlar birbirine giriyor. Dostum kankam diyip birbirlerinin arkasına geçiyor nasıl oluyor lan.

Nasıl oluyor dediğim okadar şey varki hepsini kusmak buraya lanet olsun lan demek istiyorum fakat bir tane eksik bi tane fazla ne fark ederki yine aynı hepsini yaşamak zorundayım zorundayız. Başka çaresi olan varsa beri gelsin. Benim yok burda olmak zorundayım.

Peki ya neden böyle diye sordum kendime bugün neden.Sadece 2 hece idi ama cevabı veremedim uzun süre düşündüm kaldım olduğum yerde.Nerden buldun ulan bu soruyu sikti kafanı diye kızdım kendime bi süre bunu da denedim bulamadım kendimle cebelleştim. Neden böyle oluor sordum arka arkaya.

Sora cevap kendiliğinden aktı ben çırpınırken önüme cevap. Çok aptal bi sahne gözüme ilişmişti ama yeterli oldu.

Fark etmek için yaşıorum bunları. Evet çok basit ama sadece fark etmek için.

Dostlarının hangisinin harbiden dost olduğunu, hangi kadının hayatını verebilceğin dogru insan belki de eşin olcağını seçebilmen için. Kimin senin nerde yasaşdığına değil ne giydiğine değil sen olmana değer verdiğini görebilmek için yaşıyorum.

Sadece gerçekleri fark etmek için at gözlüğünü atmak için bu gereksiz şeyleri yaşamak zorundayım.

Fark ettim.

Gerçekleri...

Zor da olsa fark ettim.




Hiç yorum yok: