Sınırlar


Bu hayatın bu tarafını sevmiyorum.Her konuda bir ölçüt var.İşte bu yüzden herşey sahte.Hani nerede özgürlük?Aman burada o salak tanımı '.. başkasının özgürlüğünün başladığı yerde seninki biter..' akla getirmemeli.Bu dünyada bir insanın elde etmek isteyebileceği kavramların hacmi ve değeri bu evreni aşamayacağına göre neden herşeyin belli teamüller çerçevesinde ölçütlere indirgenmesi ilginç değil midir?


İstediğin her şeyi
Ona anlatmalısın
Bir neden varsa eğer
Bu elin içinde saklı.

Kırılgandır bu topraktaki her şey
Düşmesi kolay
Sen onu fırlatınca
Her şey bitti.

Bu şehir
Nereye gitsem bildiğim yüzler
Hepsi kendi farklı ortamlarında.

Yeraltından uçarken,gözlerim kapalı
Hiçbir şey duymuyorum,hissetmiyorum.

Zaman;mutsuzluk dolu kalplerle çevriliyken hep aynı kalmış.

Ulaşılmaz rüyalar
Nasıl yaşanırlar?
Ben zamanın dışına taşarken
Yavaş akarlar.

Bildiğim yüzler artık yok
Hepsi bozulmuş
İtin iti yediği bu dünyada
Herkes birlik olmuş kapılara hücum ediyor.




Yanlış birşey yapmadım.Belki yaparım ama cezası benim.

Hiç yorum yok: