Cehennem

Kelimelerin terk ettiği yerde
Güzelliği aydınlatırdı kalbimi
Yıllar geçse de hala ilham veriyor
Mutlu kııyor yaşamımı

Tek hatırladığım gülen güzel yüz
İnci dişler ve küçük bir gamze
Sevgiyle bakan gözleri
Yıllar geçse de ilham veriyor

Şimdi ne oldu ona acaba
Belki evli, çocukları var
Ya da lanet sarhoş ezdi güzelimi
Bilmiyorum bilebilecekken

Ama izin vermiyor gururum aramama
Yüzüme telefonu çarptığı andan beri
O da aramaz, tanırım dedim ya
Söyleseydi nedenini keşke

Ama onu özlemiyorum
Ne zaman istesem yanımda hayali
Dedim ya olamaz hiç bir gerçek hayal gibi
En güzelidir düşlemek rüyalarda

Ama her kadında olduğu gibi
O da fazla ilgiye dayanamazdı..
Yalanda söylerdi, hatta kötülükler yapardı!
Görmezden geldim,hayallerimin hatırına

Onu anlatamadım hala!
Ama suç benim mi ki?
Hangi şarkı onun kadar güzel olabilir!
Seni tanıdığım için çok mutluyum, beyaz diken...

Hiç yorum yok: