Çok ayıp

Çok mu ayıp yaptıklarımız anlamıyorum ki... Yani sorarım size çok mu ayıp benim burda boş yazdığımı bildiğim halde insanların bunu okuyacağını ve üstüne kafa yoracağını düşünüp gülümsüyor olmam? Çok mu ayıp yorgun argın otobüsün birinde otururken bir yaşlı binince arkadan yükselen yavrum kalkıp yer versene sesine sen kendi işine bak demek? Çok mu ayıp ailenin karşısına çıkıp ben bunu istemiyorum demek? Çok mu ayıp kendi evimizde çıplak dolaşmak? Çok mu ayıp hak edene küfretmek? Çok mu ayıp tursitler gibi pervasız yaşamak? Çok mu ayıp canın istediğinde sigara içmek? Çok mu ayıp nomal birayı fıçıya tercih etmek? Kim koyuya bu ayıp kavramını? "Toplumun" kendisi... E toplum kim ben, sen... E o zaman ayıp değil çünkü bence normal... Yok ayıp! Neden? Çünkü öyle!! Ne demek öyle??? Neyse zorlama da yapma işte... Allah allah durum gittikçe ilginçleşiyor. Ne demek zorlama da yapma işte? Bak hala uzatıyorsun... Ya uzatmıyorum sadece evimde çıplak dolaşmak istiyorum. Olmaz öyle şey! Nasıl bişe? Çıplak dolaşman. Nedenki? Ayıp! Nasıl ayıp, kime göre ayıp? Topluma göre... Ya anlamıyorum ki toplum bizsek ayıp olan ne...?

Hiç yorum yok: