Cit-röen

Ne istiyosunuz lan benden?Kondürüm yok arayamıyorum arasam sövcem sizlere hasır altından.Herkes kendi dünyasının ütopyalarının peşinden koşmakta ben hala ancuk uncuk takılmaktayım the deep of bohemian durumlardayım.Neler olmuş neler ben yokken dürümler gelmiş hakedene haketmeyene yerler silinmiş bal dökülüp yalanmış artiz le ozi de yazmış aslan olmuş.artizinki bu arada müthiş olmuş.Freshlik kavram değiştirmiş anlam değiştirmiş ,sofralara meze olmuş.Ben ise aynı yerimde sekmekteyim.Onu geçtim bi de daha 4-5 yıl daha ankaradayım.olacak iş mi arkadaş?seco totem yaptı billahi azizim.

Kaçamaklar kuçamaklar peşindeyim ve önceliklerimi belrleyebildim mi bilmiyorum.Hani herşeyi zamana bırakman gereken zamanlar vardır ya...Hani bişeyler belli olmadan bişeyler olmadan ne yapacağını bilemessin o yüzden beklemeye alırsın kendini basarsın stand-by a abandone abandone beklersin.O gün o buraya çağırır bugün buraya gidersin sonra onu bunu yaparsın.kafana göre takılırsın.Ancak olması gereken bu değildir.Bi plana bi amaca belki de bi çakallığa bi punduna ,kumpasa ihtiyacın vardır.ama beklersin beklersin gelmez.hani derler ya karı kız bulmak için 'olum sen aramıycaksın arayışta olmıycaksın o an o seni bulur zaten ' diye.Nah bulur arkadaşım nahh.

Bu arada paso şarkılar falan yazıyorum.Yazılmış şarkıları değiştiriyorum.Biraz küfürlü tarzda beni bilirsiniz sonuçta hani...E hadi sevgiler saygılar.dürüm istemem kendi dürümümü kendim alırım yerlerinizi falan da silmem işerim.freş.YES Mİ?

Hiç yorum yok: