Şüphe,aşk,ihtiras,şehvet...Part 2

ertesi gün uyanıorm saat 15.00.bilgisayarımı açarken bişiler atıştırıorm.tam kapatıp dışarı çıkacakken kardeşlerimden biri msj atıo.diorm' tam berbere gidiodm ' 'sen hiç saçını kesmesdin ne oldu böle 'dior.diorm 'kız arkadaşım için kesicem'.'kılıbıkmısın olm sen dior' o anda ona hak weriorm.ne die uraşıcam diorm beni seviosa geri dönecektir elbet.

uyanıorm saat 11.00.hayret ediorm nasıl bu kadar erken kalktım die.gözüm telefonuma gidiyor.yaklaşık 1 hafta oldu ama o ne msj attı ne bişi.sonra telefonum çalıyor bi heyecanla bakıorm.tanımadıım bi numara.açıorm 'ahmet nasılsın' dior.'iiyim .siz kimsinz?'.diorm 'hatırlamadınmı ben zeynep' dior 'memleketten'.aklıma geliyor; o bi süredir ailesiyle istanbulda.sonra biraz konuşuorz.ayıp olmasın die diorm gel bi ara bize. şu anda kapıdayım zaten dior.şaşkınlıkla açıyorum kapıyı içeri buyur ediorm.konuşuorz biraz.sonra farkediorm ki ailesiyle gelmemiş.annenler nerde diorm.onlar gelmedi seni görmeye geldim ben zaten dior.o anda anlıormki eskiden yaşadıımız şeyleri unutamamış.neyse diorm biraz daha konuşuorz.ewde yiyecek bişi olmadıından içeçek bişiler getiriorm zaten onunla geçirdiimiz zamanın çogunda eskiden de içerdik.biraz daha zaman geçiyor.muhabbetimizin ortasında eski günlerden konu açılıyor.'şu anda kim war hayatında' dior.'hiç kimse diorm'. 'iyi öyleyse o zmn söliorm ben seni hiç unutamadım'.sonra farkediormki benimde içimde hala ona karşı bişiler war.o sırada kapı ziliyle kendime geliorm.kim acaba bu saatte die düşünüorm.kapıyı açtıımda donup kalıorm.'aşkım seni seviorm beni affet hasta olduumdan gelemedim' dior kapıdaki.ben biraz da içmiş oldugumdan hiç bişi diemiorm sadece şok olmuş bi şekilde bakıorm.içerden zeynep 'kim geldi' dior.ona bakıorm .kaşlarını çatıyor 'kim war içerde 'dior.o sırada zeynep da kapıya gelmiş.nasıl böyle bişi olur die düşünüorm.ilk defa başıma geldiginden dilim tutulmuş gibi hiç bişi söleyemiorm...

Not1:İmla hataları yüzünden kusura bakmayın.

Not2:Olaydaki kişi ve kuruluşların gerçek hayatla hiç bir ilgisi yoktur!

Hiç yorum yok: