Şüphe,aşk,ihtiras,şehvet...Part 1

Telefonumdaki sesle birlikte uyanıyorum saat 15.30.uzanıp kapatıyorum sonra tekrar ve tekrar çalıyor telefon.karşımdan gelen ses napiyosun neden aramadın bugun diyor.yeni uyandım diyorum.hadi kalk da gezelim diyor.bense uyumak istiyorum ama söyleyemiyorum.ayıp olmasın diye tamam geliyorum 15 dkkaya diyip hazrlanıp çıkıyorum.yine buluşuyoruz ve yine geziyoruz.ama artık sıkıcı olmaya başlıyor bu gezmeler.eskisi gibi ilgi gösteremiyorum ona ve o da sadece ilgi istiyor.eski günleri hatırlıyorum onunla kanka oldugumuz zamanları.bana ilişkilerinin çogunu anlatmştı ve o yüzden onu normalden daha fazla tanıyordum.ve bana ihanet edip etmediini bilmiyordum.çünkü eskiden çıktıklarının çogunu aldattıını sölemişti bana.ve erkeklerin ne kadar saf olduundan bahsetmişti her sölediine inanmaları vs vs.o yüzden o kadar da baglanmak istemiyorum galiba ona artık çünkü zamanla banada ihanet ediceini biliorm.bi anda dürtüyle kendime geliyorum.'daldınmı yine' diyor.yorgunum o yüzden diyorum.oturmaya devam ediyoruz.sonra hadi sinemaya gidelim diyor gidiyoruz.salon boş oldugundan daha rahat ediyoruz biraz önsevişme biraz dokunma sonra daha ileri götürmeye çalışcagım anda msj geliyor onun telefonuna.neyse diyip kendimi durduruyorum.msja cevap yazıp gönderior.tekrar bi msj daha artık şüphelenmeye başlıyorum.erkek mi kız mı msjı atan?neler yazmış msjda.sonra filme bakıyorum biraz .film bitiyor ve biraz daha geziyoruz sonra onu evine kadar götürüyorum.ve bu şekilde yaklaşık 2 hafta daha geçiyor .

bu sefer kapı ziliyle uyanıyorum saat 12.00.elinde poğaçayla gelmiş 'canım sana kahvaltı getirdim 'diyor.huysuzlugum üzerimde bu sefer.bu saatte niye geliyosun diyorum.kimse yok yanına geldim kötümü ettim diyor.huysuzlugun geregi yok die düşünüp ii ettin diyorum.ewde akşama kadar takılıyoruz.sonra babam gelicek diyorum we onu ewine kadar götürüyorum.onu eskisi kadar istemediimi farkediorm.

bu sefer kendi kendime kalkıyorum telefonumdaki msja cevap wermek için baktıımda msj olmadıını görüyorum.neyse diyip biraz bilgisayarda chat yapıyorum.feysden doum günü tebrkleri görüyorum cevaplıyorum.çou zaten kardeşlerim.sonra saate bakıyorum 16.00 .bu saate kadar neden aramadı acaba diyorum.tabi ya hastaydı bu aralar die hatrlıorm.bu sefer ben ona gideyim diyorum.onun apartmanının önüne geldiimde onu yanında bi erkekle görüyorum.görmemle çocuun üzerine yürümem bir oluor.o ise sanki hiç bişi olmamış gibi aşkım sen mi geldin diyor.ama ben sinirden hiç bişi duyamacak haldeyim ve çocuun suratına geçiriyorum bir tane.noluo ya die bi ses duyuorm ama sinirden ebenin amı oluo ulan die cevap werip çocua yumruklarımı geçirmeye devam ediorm.çocuk yere düşüyor ve ona dönüorm.bu ne rezalet diorm.o ise düşündüün gibi deil klişesini kullanıor.o sırada elinde bir poşet farkediyorum.bana uzatıyor ve dogum günün kutlu olsun diyor.hasta oldugum için gidemedim dışarı o yüzden arkadaşıma aldırdım diyor.ben durumu anlıyorum ama artık çok geç oldugunu biliyorum.ama yinede haklıymışım gibi davranmaya devam edip 'telefonunu wer mesajlarına bakıcagım' diorm.suratıma telefonunu fırlatıyor ve içeri gidiyor.bakıyorum gelen mesajlarına.çounda ben warım.geçen günkü sinema saatinde gelen msjlara bakıorm.erkin die birinden gelen mesajı görüorm:ne zaman buluşacaksın benimle diyor.giden mesaja bakıyorum:erkek arkadaşım war gelemem anla artık.gelen mesaj:onu bu kadar çok mu seviyosun.giden msj olarak evet bana bir daha msj atma diyor.donup kalıyorm.içeri özür dilemeye giriorm telefonunu bırakıp 'özür dilerim aşkım' diorm.o ise suratıma bakmıor telefonu bırakıp bişi demesini bekliyorum.ancak demiyor.sinirlenip dışarı çıkıorm.eve gidipbiraz düşünüorm ne oldu az önce öyle die.nasıl bu kadar sinirlenmiştim ve nasıl onun sözlerini dinlememiştim.anlıormki güven ile ilgili problemim war onunla.sonra ona msj atıorm beni bu gune kadar hiç aldattınmı die.hayır sana bugune kadar herkesden çok deger werdim ama sana deger werdikçe kendi degerimi düşürmüşüm dior.way be çok güsel yazmış ha die düşünüorm.'sevindim beni aldatmadıgına ama kendi degerini düşürmüosn bence' die yazıp gönderiorm bi daha mesaj atmıo.sonra gidip aynada kendime bakıorm.saçım sakalım birbirine girmişve beni bu halimle bile sevebilio die düşünüorm.o zaman kendime kendime biraz bakmaya başlayayım ve yarın yanına gideyim die düşünüorm...

Hiç yorum yok: