Kırımlı Kongolu kanamalı kene hastalığı

tarih:20 haziran 2014
yer:çok garip bir yer
saat:06.00

'anneee,bittiii' dedi tuvalet kağıdı reklamındaki çocuk ve televizyonu kapattım.bu saatte kim reklam koyar bu reklamları benim gibi kaç salak izliyodur ve bi şirket bu saatte reklemının çıkması için para verir mi lan soruları kafamda döndü.kafamda dönen tek şey bu değildi kesinlikle.5 dakikalık bir şekerleme için yapabileceğim çok şey vardı o an.74 saattir alt ve üst gözkapaklarım birbirine kavuşamamış sevgililer gibi abazan bir titreme içerisindeydiler.uyumamak için hiçbir sebebim yoktu oysa.herneyse kıvrıldığım koltuktan kalktım ve buzdolabına doğru yürüdüm.kapağını açtım ve annemin çok sevdiği buzdolabı mıknatıslarından biri yere düştü.yokluğunu farketmez diye düşünerek buzdolabının altına ittirdim ayağımla.krem peynirin ekmeğe sürülmüş olanı keşke piyasada satılsa diye düşündüğüm an işte o andı.sonuç olarak ben sürdüm yani.sürdüğüm zamanın çeyreği kadar bir zamanda yedim bitirdim ekmeği.üretmenin tüketmekten zor olduğuna bir daha ikna oldum.sonra zaman bi şekilde geçti yine uykusuz yine hareketsiz...
saat 09:00 kirpiklerim mi dökülüyor bana mı öyle geliyor?dışarı çıktım suratım son derece asık biraz terliyorum.nereye yürüyorum bilmiyorum ama 20 dk daha böyle yürürsem bu sıcakta kıçımın terleyeceğini adım gibi biliyorum.can sıkıntım hatsafhada.gömleğimin düğmeleri isyan içinde kıravatımı biyerde bırakmışım galba.altımdaki kumaş pantolon yüzünden boxerım sıkışmış neredeyse tanga halini almış durumda.ama kalabalık bi yerdeyim ve onu çekiştirerek düzeltmeye utanıyorum.ayrıca içimde testislerimi avuçlayıp hayvan gibi kaşımak gibi bir istek te var.ama bunların hiçbirini yapmıyorum.en iyisi bi yere gidip oturayım orda tuvalete de giderim hem bi kahvaltı yaparım.saat.12:34

(81 saat 34 dk önce:yani 17 haziran 2014)
uykudan yeni uyandım.gözlerim 'ne olur bokunu yiyim bi 5 dk daha yat diyor.keşke onları dinleseydim sonradan günlerce uyuyamayacağımı nerden bilebilirdim ki?

(bir önceki gün:16 haziran 2014)
"saat 19:15 Kongo-Ukrayna maçında sizlerle birlikteyiz.Aslantepe'de bu akşam keyifli bir maç izlemek umuduyla beraberiz."diye başladım söze.buraya kadar bişey anladınız mı bilmiyorum.biraz açıklayalım.Ben Bahri Otabokatarçınserpen maç spikeriyim.2014 dünya kupasının İstanbul'da düzenlenmesi beni ayrı bir gaza getirmişti.bir çok maçı ben sunuyordum.Bugün de maç başlamıştı gayet iyi sayılırdım kırmızı puantiyeli kıravatımın boynumu sıkması dışında.Bir yandan da yanımdaki televizyonda önceki maçların gollerinin yayını ve beraberinde çalan klasik gol tekrarları şarkısı çalıyordu:Jovanotti-l'ombalico del mondo.maç bittiğinde kız arkadaşım ve onun iki tane arkadaşıyla buluşacaktım.biraz garip bi durumdu çünkü arkadaşlarından bi tanesiyle onu daha önceden aldatmıştım.hiçbirşey olmamış gibi davranmayı düşündüm,arkadaşı da öyle düşündü...

tekrar 20 Haziran 2014 saat 13:47
tuvalete gittim ve kendime bir ayvalık tostuyla bir kahve söyledim.kasiyer kız bir gülücük attı bana.Heralde televizyonda bu halimle hiç görmemiştir diye düşündüm.arkadaşım tamam anladık uykusuzsun günlerdir de bu senin tıraş olmana neden engel oluyo ben bunu anlayamadım.giderek kötü hissetmeye başladım.dolu tost tabağının gelmesiyle boş tabağın bulaşık makinesi girmesi arasında geçen sürede sadece 4 dk geçmişti.nerden anladım?tostun gelmesiyle beraber tokyo dreiftin şarkısı başladı ve garson kız tabağı götürürken şarkı bitmek üzereydi.bi anormallik vardı bende.dünya kupası bir an önce bitse de bi tatile çıksam.
saat 15:05 kız arkadaşımla buluştum.bir sürü şey konuşuyordu ama hiçbirini ya duyamıyor ya da anlamıyordum.tek yaptığım sorularına evet veya hayır demek anlattığı şeyler ilginçmiş gibi görünmek ve hıı demekti.bu akşam bize gidelim mi dediğinde ne dediğimi hatırlamıyorum ama galiba yanlış bişey söyledim ki beni tersledi ve yarın ararım seni diyip çantasını aldı ve gitti.ben de sigaramı söndürdüm garsona parayı bıraktım ve ordan çıktım.gece boyu çalışmasına rağmen sınavı kötü geçen inek talebeler gibi hissediyordum.doktora gitmeye karar verdim.ama yarın...

21 Haziran 2014
gece boyunca rakip kanalın yayınladığı gol tekrarlarını izledim.ben niye böyle program yapmıyorum lan? diye düşündüm.doktorumu aradım ve bir saate ordayım dedim.arabama atlayıp gittim.elim radyoya doğru uzandı bi müzik açayım dedim:bu ne lan radyonun olması gereken yerde sadece boşluk var.radyom yok.orospu çocukları şerefsiz ipnenin dölleri kalitesiz kondom çocukları radyomu çalmışlardı.burası güvenli bir mahalleydi oysa.en azından 8 yıl önce...
bitmek bilmeyen küfürler ağzımdan dökülüyorlardı.eminim ki kulakları çınlamaktan ağrımıştır.doktora vardığımda heryerim ter içindeydi...muayene çıkışında hasta olduğumu öğrendim.doktorumun ise hiç üzülmüş bi havası yoktu.kırımlı kongolu kanamalı kene hastalığı.yıllar önce bu hastalıktan ölenler olmuş.evet sağ ayak bileğimde(messi ayak bileğim diye de adlandırılır) bir kene yapışmış yumurtalarını bırakmaya çalışıyordu.radyomu çalanlar kadar küfür yedi.doktor keneyi cımbızla çıkardı doktorun eline vurdum cımbız bi yana canlı kene bi yana düştü keneyi büyük bir hışımla ezdim.Kongo-Ukrayna maçında artık kırımdan gelenler mi yoksa kongodan gelenler mi bilmiyorum bi piç geitrmişti bunu beraberinde.doktor bu kenelerle ilgili bir belgesel izletti bana.üreme şekilleri yaşam tarzları falan filan.tabi klasik belgesel müziği olan Vangelis-theme from antarctica müziği arka planda çalıyordu.duysanız kesin tanırsınız.keneyi aldılar ama hastalık devam etmekteydi.hala ölme riskim vardı.hassiktir mna koyim dedim.ölmeden son bişeyler yapayım bari diye düşündüm.akşamki maçı başkasının sunmasını isteyecektim.arabamın kapısını açtım koltuğa oturdum.başımı direksiyona dayadım.sonrasını hatırlamıyorum.ya öldüm ya da uyuya kaldım....

yalan söylüyorum yalan benim adım Alp spiker falan değilim üniversteye hala hazırlanmaya çalışan kendini hazır hissedemeyen ve bu aralar sevgilisi olmayan bi gencim.ayrıca radyosu çalınacak bir arabam da yok.zaten Otabokatarçınserpen diye soyad mı olur aq.yine kolpaçino sanatı yaptım sikecem ben ders çalışmaya gidiyorum

not:karakterler olaylar ve türevleri tamamen hayal ürünüdür bu bir imlahatalarından dolayı kusura bakmayın bu iki bu not kısmını amodan özendim çünkü özverili buldum bu üç istanbulda 2014 dünya kupası oynanır mı hadi onu geçtim kongo ne ayak bu dört bu arada söylenen şarkılar gerçektir indirin dinleyin hak vereceksiniz bu da beş kodumeywalla

Hiç yorum yok: