Bacak Sokarım!!

Sakarya Caddesi'nin orada arkadaşlarla sürekli olarak gittiğimiz bir bar var.Oradayız yine bir akşam,sahnede de programı sürekli olarak bize denk gelen şarkıcı abimiz var.Abi 70'lerden okuyor elinde gitarı yanında birası.Kafası güzel,kendisi güzel...Neyse abimiz Cem Karaca'nın "Islak Islak" parçasını okurken şarkının önemli bir yerinde uyarlama yapmış ki bu uyarlama beni benden aldı götürdü yine uzaklara.Feleğin tekerine "çomak" yerine "bacak" sokan abimizin bu sözleri değiştirip kendine uyarlayarak bir bağ kurduğunu, sözleri o kadar benimsediğini düşünmeden edemedim.Öyle bir kendini vererek "bacak sokarım" diyordu ki bu hayatın sillesini yemenin acısını çıkartarak adeta intikamın kekremsi tadını birayla uyuşmuş dilinde hissediyordu.Loş bar sahnesinde kapattığı gözlerinde kazandığı zaferi yaşıyordu sanki.Fakat abicim sen bilmez misin feleğin tekeri basit bir makina dişlisi değildir?O teker zamanında Cem Karaca'nın da şarkıya cover yapan Barış Akarsu'nun da sopasını kırdı,senin bacağını da kuvvet muhtemel ezecektir.Başka yol desen o da yok.Paslanmaz ki namuzsuz işliyor sürekli.Sen varoldukça,ben varoldukça,servis yapan bıyıklı abla varoldukça o teker çalışacak.Eğer o teker çalışmasaydı zaten sen ünlü bir şarkıcı olurdun,ablamız en pürüzsüz haliyle servis yapmaz servis istiyor olurdu,ben de akşamın bir vakti sizlere bakarak bunları düşünüyor olmazdım.Engelleyemiyoruz olan oluyor,kısacası en iyisi sen çek o bacağını oradan..

Hiç yorum yok: