Bulut - DolunaY


Ben yine mal gibi bulutlara bakıp kendimce mutlu olurken bir anda yagmur azaldı. Sigaram bitip içeri kaçacakken bır anda bulutlar ayrıldı. Şapşal şapsal gokyuzune bakıyordum ki bir anda ay yuzume parladı. Uzun süredir onla boylesıne burun buruna gelmemiştim. Şaşırdım eminim o da en az benim kadar şaşkındı. Bir anda böyle ortada apaçık kalmayı beklemiyordu belli.

Hemen bulutların kosusturmasıyla geri örtünmeye çalıştığını anladım. Mutlu oldum umursamazca. İçeri girdim oturdum masama. Her zaman sebepsizce beni sevindiren o anlardan birine , bulutları izlediğim o dakikalara, ekmek kadayıfının üstüne konan kocaman bir kaymak gibi yerleşmişti ki dolunay beni ayrı bir mutlu etti bu gece.

Kısaca noldu bu gece yağmurla geçen onca gecenin ardından bulutları izlerken gözümün içine batan spot gibi parlayan bir dolunay beni mutlu etti.

Sebep aradım bu yazıyı yazdığım birkaç dakika boyunca ama sebep beklemek mutlu olmak için gereksiz bir aktivite. Çünkü aldığım her nefes geçerli ve yeterli bir sebep bunun için.

Saygılar sevgiler.


1 yorum:

Adsız dedi ki...

kenny !