Sniper - Part V

7 Sene Önce (2004..)- Hastane

Kha’yı bıraktığım yerde buldum. Onların bu yaptıkları ihanete anlam veremediğimden, sinirim ekstradan artıyor, köpürüyordum. ‘ Neden bu kadar manasız bir şey yaptılar, benden boşanmak isteseydi elbette boşanırdım, çocukluk ve en yakın arkadaşlarımdan olan Kha, nasıl böyle bir şey yapabilir, nasıl sevdiğim kadına o gözle bakabilir ‘ gibi sorular aklımın içine sıçıyordu. Kha’nın gözlerinin içine baktım, gözlerim ‘ Neden? ‘ diye bağırıyordu. Bana baktı. “ Noldu Ahmet? “ dedi. “ Ananın amı oldu amcık “ diyip bir anlık şehvetle, pantolonuma sıkıştırdığım silahı elime alıp ona doğrulttum. Doğrultmamla elinin kendi pantolonunun silah olan yerine gitmesi bir oldu. Hani derler ya gözünü kırpmadan, o pozisyonda hızlıca ateş ettim. Yakınındaki koltukta oturduğumdan, göğsüne hiza alabilmiştim anca. Kha’nın gözleri, korku ve şokla karışık ihtiras ve şehvete sahipti adeta bir pembe diziyle yarışırcasına. İkinci mermiyi ateşlediğimde, vücudu dengesini kaybedip yere düştü. Bu mermiyle birlikte içime bir rahatlık, bir memnuniyet dolmuştu. Kanımdaki töre, adam öldürme karşısındaki canilik, güce karşı olan istek kendini öne çıkarıyordu. O gazla zaten bir el daha sıkmam içten bile değildi, ki sıktım. Üçüncü mermi de Kha, artık cansızdı. Kha’nın cansız vücudunun karşımdaki gerçekliğini farkettikçe, eski halime dönüyor, ‘ ne yaptım ben ‘ moduna geçiyordum. Elimdeki silahı fırlattım, yeni yeni boş olduğunu farkettiğim koridora. Sinem’in doktoru ve Kha’nın da arkadaşı olan doktor, koşar adım yanıma geldi “ Başaracağını zannetmiyordum, ama tabi ben vücut doktoruyum, zihin doktoru değilim. Buyur bu yönden gideceğiz, Embi ve Melek otoparkta seni bekliyorlardır şimdi. “ dedi kolumdan çekiştirerek.
Otoparkta, bindiğimiz asansörün kapısı açıldığında, gerçekten de karşımda onların beklediğini gördüm. “ Sınavı geçtin, aramıza hoş geldin “ dedi Embi. “ Film replikleriyle mi konuşuyorsun artık “ diyip azarı bastı ona Melek. Embi, utancından pembeleşmiş yanaklarını belli etmemek içinde olsa gerek, hafifçe başını öne eğdi. “ Silahını yukarı da mı bıraktın, yoksa getirdin mi “ diye devam etti Melek. “ Ben, ben, bıraktım, unutmuşum “ dedim kekeleyerek, hala şoku atlatamamıştım. “ Sana söylemiştim, ne kadar zekasına güvensekte, hiç kimse ilk seferde başaramaz “ dedi Melek bana doğru bakmaya devam ederek, yine Embi’ye söylüyordu sanırım. “ Buyrun, silah burda, benim işim de bitti sanırım Melek Hanım, yukarıda ilgilenmem gereken bir ceset var bildiğiniz gibi “ dedi Doktor. “ Gidebilirsiniz “ dedi Melek. Bana göz kırptıktan sonra, asansöre tekrar bindi Doktor, yüzü gülüyordu yeni bir arkadaş edindiği için. “ Size, yeni isminiz olarak Amo’yu öneriyoruz. Beğensenizde beğenmeseniz de bu şekilde hitap edeceğiz, sonra anabacı yapmayın aramız bozulmasın “ dedi Embi, Melekle birlikte arabalara doğru hareket etmeye başlamışlardı. Bende peşlerinden yürüdüm. Sesi otoparkta yankılanarak, sanki söylediklerini aklıma kazımam gerekiyormuş gibi geliyordu. “ Bu gerçekten de senin ilk görevindi, şimdi sana bir paket vereceğiz, gizli kimliğinle ilgili herşey bu pakette “ dedi Embi, yavaş adımlarla yanına geldiği golf marka arabanın bagajından aldığı sarı zarfı bana uzatıp. “ Açmana şimdi gerek yok, 2 gün sonra eğitime başlayacaksın. “ diyerek devam etti. “ Tabi bunun ne eğitimi olduğunu merak ediyorsundur, bizim katilimiz olacaksın, sana öldür dediğimiz insanları, ki genellikle bunlar Yahudi-İsrail-Amerika üçgenindeki kötüler veya topraklarımızda zulüm yapanlar olurlar, öldüreceksin. Aldığın eğitim seni buna en iyi düzeyde yetiştirecek. Kabul etmezsen, işlediğin cinayet yüzünden hapse düşersin. Hapiste de, zaten hayattan bir beklentisi kalmamış, en az 4 defa ağırlaşmış müebbet yemiş bir mahkum tarafından şişlenip ölürsün, tabi öncesinde defalarca sikildikten sonra. O yüzden düşünüp taşın ve kararını buna göre ver. 2 gün sonra seni evinden alacağız. Eğitim merkezinde, bu ülkede katil olabilmek için alabileceğin en iyi eğitimlerden birini alacaksın, eski terörle mücadele özel timlerinde çok iyi katiller yetişirdi, köylüler olsun, çoban olsun, kadın olsun, silahsız olsun, bebe olsun, kimi öldür desek, tereddüt etmeden, neden diye sormadan öldürürlerdi “ dedi Embi, sesinde o günlere duyduğu özlem belli oluyordu. Melek bu sırada zaten arabaya binmişti. Embi de sürücü koltuğuna geçtikten sonra “ Onlar gibi emir komuta zincirine bağlı olmayacaksın ama, çünkü seni bir makine gibi değil de, daha çok Dextervari yetiştireceğiz, mantığına da zaten uyacak yapacakların. 14. sezonunu da çekmeye başlamışlar, Dexter bu sefer yakalanabilir diyorlar ama inanmıyorum tabi, kaçın kurası adam “ dedi. Son dediklerine anlam veremedim ama, önceki dediklerini gerçekten de aklıma kazıdım. Onlar arabayla giderken, ellerime bulaşmış Kha’nın kanı ile bir başıma kalmış, hastanenin otoparkında bu işten nasıl çıkacağımı düşünüyordum.

Hiç yorum yok: