kafam karışık olunca agresifleşiyorum

Dün haro kardeşimiz Ankara'ya geldi.Okulunun istanbul'a gezisi varmış ama haro sikerim istanbul'u demiş ankaralı kardeşlerinin yanına gelmiş.Kardeşimi burdan takdir ediyorum öncelikle.Dün harbi güzeldi.iyi geçen bir statik sınavından sonra kardeşelrimle buluşup iki bira eşliğinde binbir türlü konulardan muabbet etmek paha biçilemez.ama gel gör ki gecenin sonunda ben sinirliydim.
Çoğunuz biliyosunuz benim kafamda bi kız var.ama sadece kafamda.işte o kızı ben kafamda bitirmiştim.ya da bitirmek üzereydim.çünkü bakıyorum şimdi tamam bu kız güzel ama öyle hani süper hiper güzel de değil.muabbetimiz çok güzel oluyo onunla burası da tamam.ama başka ne özelliği var?yemek yapabiliyo mu?yok.bi özelliği yeteneği ability'si var mı?yok.beni seviyo mu?yok.o zaman niye bitmiş bi ilişkinin peşinden hala bu kadar gitmeye çalışıyorum dedim.ben başarılı veya başarısız olsun çakal çukallıkta, çapkınlık hovardalıkta bir markaydım.79lu bayanı götürmüş adam şimdi 91li bi kız için böyle sıkıntılara niye girip kendini darlıyo dedim.sikerler dedim o gece bitirdim kafamda.tam o sırada facebook da kız profiline yazmış:because i possess your soul,your heart your mind tarzında bişeyler şimdi tam hatırlamıyorum.diyorum telepatik bi durumlar mı var lan bu işin içinde.herneyse sonuç olarak kafada bitti.ertesi gün oldu işte sınav falan haro seco gökhan ben 3e'de biralarımızı yudumluyoruz.konu dönüp dolaşıp manita olayına gelince herkes garip kafalar yaşadı.meğer içimizde ne romeolar varmış aq.konu kimin üzerinden dönüyosa diğerleri ona saldırdı olm bu kızı yaparsın falan diye taşaklar muabbetler falan on numaraydı da...nası olduysa muabbetin sonunda ben kız gelince onunla tekrar konuşmam gerektiğine ikna oldum.yukarda saydıklarımı saydım onlara da.olsun abi sen yılların sikicisi, şimdi yanında bile olmayan tek bi kıza takılmışsan (ki ben galba ilk defa birini sevdim-liseden öncesini saymıyoruz di mi lan?) sen onu seviyosun bitti dediler.bitti.sonra haroyu yolcu ettik gökhan da gitti seco da beni dolmuşa bıraktı o da evine giti falan fıstık.akşam metusözlük'te yayınım olcaktı teknik bi aksaklıktan dolayı olmadı o yüzden bu akşam olcak herneyse.yayın iptal oldu sonra ben düşüncelere daldım.
günün özeti kahvesini yudumlarken çok sinirlendim.çünkü kafam karışıktı.fotoğraflarına baktım ve önceki gece düşündüklerimi düşündüm daha çok uğraşmaya gerek yok ben bu kızı sevmiyorum o da beni sevmiyo dedim.sonra fotoğraflarına baktım ve haronun gökhanın en çok ta seconun söylediklerini düşündüm lan gelince konuşayım şu kızla tekrar dedim sikerim gururu falan dedim.terazinin iki kefesini yoklarken sinirliydim çok çünkü kafam karışıktı.arada kalmıştım.hani pahalı restoranlarda vesikalıkları tomar tomar sayarsınız da önünüze yanları maydanoz ve brokoliyle süslenmiş, japon amı kadar bi et parçası getirirler ya o denli sinirliydim işte.sabah kalktım sinirim geçti ama kafam karışık.o soruyu, bi sınavın ilk sorusu olduğu halde hep en sona bıraktığınız,getireceği puanı görmezden gelmeyi göze aldığınız tırt sorular gibi hep bi kenara atıyorum.darlandığım daha birçok muabbet varken bu konu o kadar da önemli değil aslında sanırım.kısacası sikerler hoca.bu olay da rahvan gideceğe benziyor.bi şekilde koycaz götüne rahvan gidecek...

5 yorum:

Kha dedi ki...

79lu ha.
ağır abaza kardeşim
mucks
en azından sevcek kız bulmuşun panpa.

alp is busy. dedi ki...

79 gayet 10 numaraydı.
sevmiyorum abi.ya da bilmiyorum abi.neyse :)

Athena dedi ki...

"abi seviyosan git konuş bence" :D

şaka bi yana.. bence sen terk edilmeyi kaldıramadın yavrucum.. yoksa 91li(!) hatun da kimmiş?[91li hatu da ne demekse artık :D]

alp is busy. dedi ki...

ya bu hayatımızda yediğimiz ilk tekme değil be son da olmaz bence.öyle şeyler olur.ama bu bi ayrıydı işte.

random harfler dedi ki...

fakat 79