Çekicilik

''bir erkeğin çekiciliğinin, bulunduğu toplumsal konumu, eğitimi, kültürü, ekonomik özgürlüğü, konuşma stili, vücut dili ve şüphesiz hassas oluşunda gizlendiği iddialarını sakın iplemeyin! bir erkeğin çekiciliği, bir bakışta belli olmayan takım taklavatının dışavurumu olan seksapelliğinde yatar. hiç bir kadın, bir erkekle oturup sohbet ederek orgazm olamaz, hamile kalamaz. erkeğin ölçülerini ve yataktaki becerilerini diplomalarında aramak, akla yatkın değildir. hayatın merkezini seksten uzaklaştırmak isteyenler, kırlara çıkıp osuruk otu toplayabilirler. tam bu sırada boris vian'ın bir sözünü hatırlatmakta, hatta döve döve ezberletmekte fayda görüyorum: 'varolan iki şeydir aslında: biri, her şekilde ve bütün güzel kızlarla sevişmek, öteki de new orleans ya da duke ellington'un müziği. geri kalan her şey kaybolmalıdır. çünkü geri kalan herşey çirkindir.''

Küçük İskender

2 yorum:

Amo dedi ki...

zamanlamaya bak 00.00, ürperdim lan.
bi de kanka yazı güzel olmuş da, her şekilde ve bütün güzel kızlarla sevişme işi nasıl oluyor biraz daha açsan? iyi bişiyse biz de katılırız

Seco dedi ki...

onu da mı ben anlatayım ahmet??