roxanne

ilginç kafalar dönmekte.uzun zamandır olmayan birşey olarak son zamanlarda gördüğüm birçok rüyayı hatırlayabiliyorum.ve kafamdan geçipte hiç farkına varmadığım detayların gün gibi ortaya çıkmasını sağlayan lynch vari bilinçaltımı çok seviyorum.keşke sadece detayları fark etmemi sağlamasada arada bir yönlendirici etkisi de olsa.vermem gereken kararlarda daha faydalı olanı almama yardımcı olsa.belki görüyorumdur ama sonuçta sadece uyanmadan önceki rüyayı hatırlayabiliyorum.benim derdim de büyükmüş değil mi ağalar beyler=)

ne zamandır birşeyler yazmıyordum bu da güzel bir geri dönüş değil ama kim dedi ki zaten dönüşüm kral olacak diye.sıradan insanlarız sonuçta.

sopranos finaline adım adım yaklaşıyorum. dizi adeta tony sopranos'un freud temelli kişilik analiziyle geçiyor.

great debaters da güzel film tavsiye edilir.

keyifle kalın

Hiç yorum yok: