iyiydi

İstanbul ziyaretlerimden birisindeydim.Ozan & Ozan's residance taki keyifli akşamların birindeydik.Yerlerde küllükler ve şişeler Lost Highway izlenmiş ve etkisinde kalınmış bir akşamın sabahında...yok öğleden sonra gibiydi sanki...kalktık işte.Ozi Ayşe Abla'yla haberleşmiş cevahirde buluşçaktık.Kenan vardı Ozi vardı ben vardım birileri daha vardı da kimdi hatırlamıyorum orda olan yazsın.Artiz vardı galba.Burger a mı gitmiştik lan ozan?neyse.Muhabbet gırlaydı her zamankinden.Ayşe Hocam'daki o hep şen şakrak hayat enerjisi hiç eksilmiyordu.Kızlardan erkeklerden okullardan Kenan'a laf sokmalardan falan muhabbetler gidiyordu.Evlencekti Ankara'ya gelcekti Ayşe Ablam.sonra haberleşemedik ama.keşke hiç haberleşemeseydik te ben bu kötü haberi almamış olsaydım be hocam.Dersane bittikten sonra hangi hocayla görüşürsünüz ki?hatta hangi hocayla görüşürsünüz ki artık bu devirde öğretmen olan ebeveynleriniz dışında?Onunla görüşürdük ama.Ablamızdı ki o bizim.Ankarada kesin arardım be onu.İyiydi be ama sıradan bi iyiydi değil bu.Her ayrılık üzer de bu bi garip burktu içimi nedense.Son şakan güzel olmadı ablacım.Huzur içinde yat.

Hiç yorum yok: