Değişik Haller İçinde

Sevgilim benden ayrıldı ayrılalı bütün kızlar güzel görünmeye başladı bana. Hepsine yazıyordum. Hepsiyle de olacak gibi idi; ama bir türlü olmuyordu. Hepsi ayrı ayrı güzellerdi. Biri esmer güzeli bir diğeri kumral öteki sarışın bomba... Evlilik programlarına katılan insancıkların bile bir standardı oluyor ki ona kriter diyorlar; ama ben de yok bugün esmerse yarın kumral beğeniyorum. İki kızla aynı masada oturuyorsam ikisine de yazıyorum. Üçse üç, dörtse dört, beşse beş...

Neyseki bu dönemi atlattım. Tabi baya bir red yemiş olmamın da bunda büyük etkisi olmuş olabilir. Bazen düşünüyorum en azından bir tanesi kabul etse ne olurdu diye. Uslanırdım bütün sevgimi ona verirdim heralde ama şuan bunu düşünmek faydasız. Sonuç olarak hiç birini beğenmiyorum artık. Birisine bakıyorum yüzünde çok beni var olmaz, ötekine bakıyorum yüzünde beni yok olmaz. Anlayacağınız sevgilimin benden ayrılması ile başlayan dönem beni depresyona sürekledi. Bakın bir test yapalım. Şimdi bunları size anlatırken siz her ne kadar beni bu yazıyı yazarken hayal ediyor olsanız da öyle değil. Yürüyorum! Evet, elimde ses kaydedici var ona anlatıyorum bunları. Sonra yazıya geçicem. Gerçi sağımdan solumdan geçenler bana deli muamelesi yapıyorlar ama ziyanı yok zaten şuan önemsediklerim sadece kızlar ve onları da beğenmiyorum. Bakın şimdi testimiz başlıyor: Yanımdan geçenleri notlayacam. Sonuç olarak da beğenip beğenmediğimi söyliecem. Bakın şimdi bu kız bir kere çok sarı üstelik çok çıtı pıtı gözleri de mavi benden de hoşlanmış gibi duruyor bir de göz attı bana, beğenmedim... Bu kızın ise bir kere göğüsleri küçük üstelik diş teli var saçları da siyah hem ayağına çakma converse giymiş üstelik sevgilisi var gibi duruyor yanında elini tutan erkekden anladığım kadarı ile bunu da beğenmedim. Şimdi gelen kız da benden uzun yüzüne bile bakmam çünkü başımı kaldırmam gerek bakmak için kaldırınca boyunum ağrıyor. İşte böyle devam ediyor. Ama durun bir dakka aman tanrım bu bir tanrıça olmalı yok yok afet olmalı. Üzgünüm kaydı kapatmam ve bu kızla tanışmam gerek!

Evet o afet ile tanıştım. Hatta oturduk çay bile içtik. Beşiktaşta çınar altında... Sonuç mu? Beni beğenmiş ama lezbiyenmiş... Şimdi bendeki depresyonun ne şekil alacağını hiç bilemiyorum. Bekliyecez görücez!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba.firsatlari degerlendir.yuzune bakilacak bir hatun gorursen affetme derim.ask yalan o yuzden siktir et.hissettigin ask degil onun yansimasi.bu arada ses kayit olayini bende yapiyorum ara sira.bana da bakiyorlar deli diye.farketmez.depresyona girecek birsey yok.bak dalgana.hayirli isler.