çorbada benimde turşum olsun...


x: beeeyyybbbiiiiyy
y: ye beybi
x: geceleri yolunu gözlüyorum
y: çoh pis özlüyorum
y: gayet hoş zaman valla
y: martım çok dolu
y: nisan süper
x: benimde leyleğim çok doldu
x: ondan nisan
y: özlememişim lan o kadar da :D
x: sana gelmiyom zaten
x: manitam var orda benim ona geliyom
y: hadi hayırlısı o zaman
y: herkes manita ayağı zaten aq ya
x: bizim ingilizceci
x: deli
x: sözlü notu var onun harfi etkiliyo
x: manitası olmayana zerre puan vermem diyo
x: istanbul dışı olana da vermem diyo
y: bende zaten sana vermem diyeydin
x: diyemedim "y"
x: dedirtemedim
x: çok güzel lan kadın
x: aklımı başımdan alıyo
x: bölesini görmedim
x: kadın liv tyler a bu kadar mı benzer
x: sen düşün
x: çok güzel lan
x: :'(
x: sordum sen ver bana diye
x: evliyim ben çocuğum var dedi
x: bana koymaz dedim
x: bana koyar dedi
x: bende koysam arada dedim
x: koyan koyuyo bi de sen koyma dedi
y: koyulana bi de sen koyma
x: o yüzden istanubldan manita yapcakmışım
x: itüden olursa a itü dışı istanbul içi b
x: dedim itü de 2 tane eskittim adım çıktı 9a
x: sen ne diyosun nabsı yapıcam dedim
x: beni siklemez dedi
x: dedim seni bi siklerim aklın durur
x: yiyiosa gel sikle enişteme siktiririrm seni arkam çok sağlam benim dedi
x: bide şu an benim canım çok sıkılıyo
x: bi sigara daha içip yatmam en hayırlısı sanırım
x: who let the dogs out
y: i did it
y: güzel hikayeymiş
y: ben de bi tane yakıyım o zaman bu hikayeye
x: dur ben bunu blog a geçirim
x: hiç bişi yazmıyom oraya çorbada turşum olsun

Hiç yorum yok: