Yıldız Teknik ; The Amo Chronicles - Episode 1

Sınıftakiler soruyu anlamayıp sadece benim dediğimi anlamış olacaklar ki gülüşmeye başladılar. Hoca ise kızarmıştı. Çünkü hocaya tek söylediğim şey buydu ve biri birine sadece böyle birşey derse bu küfür sayılabilecek nitelikteydi.

" Evet çocuklar, burda ne anlatılıor " diyerek türkçe konuşmaya geçti hoca. Yine kimseden ses seda yoktu. Hocayı geçtim ben bile bunalmıştım hocanın kendine kendine ders anlatmasından. O yüzden dayanamayıp cevap werdim ; " Burda kadın ve erkek arasındaki farkların aslında kişiliklerine göre değiştiği anlatılıo hocam ". Hoca şaşkın şaşkın bana baktı. Belli ki benden böyle bir cevabı beklemiyordu. Ya da sınıftaki herhangi birinden böyle bir cevabı. " Well done. That's right " diye ingilizceye devam etti hoca. Dersin ilerki bölümlerinde hoca nedense bir tek benle diyaloga giriyordu. Bende o kadar göze batmak istemediğimden gitgide uyuz olmaya başlamıştım. Hoca da bunu farkedicek ki, daha fazla bastırmaya başladı. Her iki lafında bir bana bakıp karşılık veriyordu. Beni sindirebileceğini sanmıştı sanırım. ( Sadece ibne sakalım vardı. Yoksa hocanın götü yemez diye tahmin ediyorum görünüşüme bakıp ) Bende de yatılılık olduğundan hocayı mat etmeye çalışıyordum. Her bir kelimeyi yanlış okumasında, her bir kelimeyi yanlış açıklamasında yada kelimeyi açıklayamamasında çat diye ben söyleyip hocayı utandırmaya başlamıştım. Tabi hoca da otoritesini kaybetmek istemediğinden kıl kıl şeyler soruordu banada. Sanırım, izleyeceğim dizilerin kurtlar vadisi türünde diziler olduğunu varsayıp beni ezmek için ; " What's your favorite Tv Show ? " dedi. Tam Kurtlar Vadisi diyecekken hocanın ne yapmaya çalıştığını anladım ve kurtlardan sonra aklıma ilk gelen cevabı söyledim; " How I Met Your Mother? ".

3 yorum:

Booooooz dedi ki...

kavgada soylenmez DDd

Adsız dedi ki...

amk bu ne bu çocuk paso bok atıo.gitmeseydin lan yıldıza mal (:D)

Nightwalker dedi ki...

bi kere itüye gidebilecek olsam giderdim. yıldıza mecburen gittim. ikincisi, o sadece başlık. episode 1 in başlıgı. üçüncüsüde benim üniversitem degil mi lan, istersem bok atarım istersem atmam