düşünmee

Metroya yürürkenki 15 dakika;

- Yine ordan geçtim ve aklıma yine lavabo tıpası ve şişme ördek almak geldi.
- Uykusuzda gördüğüm bi karikatür geldi aklıma; Faik bi adamın dibine girmiş şaka yapıyordu. O şakayı bi' kıza yedirsem ne çok eğlenirim diye düşündüm.
- Birisine "ukalalık yapma" diyen insan ukalalık yapmış olur mu diye düşündüm. Düşünmek istemediğimi düşündüm, ne yapsam, ne etsem benim yerime bunu size düşündürtsem de düşünmekten kurtulsam diye düşündüm.
- Bir kitap konusu daha geldi aklıma; çocuğumuz çöpte bi günlük bulur, neden attığını merak eder, adamı arar, bulamaz, sonra bi dolu acındırma edebiyatı, günlüğü okumaya başlar, günlük kendi hayatıdır, işler karışır, büyür, eder, günlüğün sonuna gelir, ölmeyi bekler...(buraya bi giriş yaparım başka bi yazıda yorumlarsınız)...

Metroda 20 dakika;
- Kendisine acınmasınından zevk alan bir insan kendisine acınmasından zevk aldığı için mi acınacak haldedir, yoksa başka bişeyden mi, ya da acınacak halde değil midir?
- Metroda telefonla konuşan insanlardan nefret ediyorum. Zaten 40 saniye falan çekiyo maksimum.
- Bugün aklıma gelen şeyleri not almaya karar verdim. Bu kararı verdiğimde not almaya başlamıştım ama neden not aldığıma dair bir fikrim yoktu. Gerçi hala yok.
- Şu an aklıma bunu yaptığımı görse Gökhan'ın çok güleceği geldi; O beni anlamaya çalışmıyo, çoğu insanın aksine. Ben bile çalışmıyorum lan!
- Ben bile çalışmıyorum dedim de belkide bunların hepsi kendimi anlamaya çalışmamdandır!?
- Velev ki öyle, ben hala neyi neden yaptığımı anlamaya çalışırken hiç işin gücün yokmuş gibi gelipte beni anlamaya çalışman da neyin nesi? Benden daha mı zekisin? Beni benden iyi mi tanıyosun?

Hiç yorum yok: