burayı bundan sonra tweeterım olarak kullancam

zaten pek kimse siklemiyo, sikleyende benim gibi saçmalıyo...

şu an nasıl bi kız arkadaş istediğimi ve nasıl kötü durumda olduğumu fark ettim:

benim için üzülecek birini istiyorum, acı çektiğimi görsün gelip koynumda ağlasın olmadı yastığına suratını gömüp ağlasın, beraber ağlayalım falan, onla vakit güzel geçsin gibi zırvalıklara girmicem.

diğer yandan beni üzecek bişey yok lan hayatımda, keyfim falan da yerinde babalar gibi "hayat bana güzel" diye dolaşıyorum ortada, canım ne isterse onu yapıyorum hatta o yüzden asla istediğim gibi bi kız arkadaşım olmayacak.

buna üzülüyorum şimdi de lan. iyi mi oldu sanki üzüldüğüm. şimdi bi kız gelip beni bunun için teselli etse bu seferde ilişkinin ömrü olmicak, teselli etmese istediğim gibi bi kız arkadaş olmicak. ahahahaa çok komik

Hiç yorum yok: