Winston

x "Sende para var mı?"
y "Yok."
x "E bende de yok... İnternet kafeye verdim son parayı, aslında var da 1 lira falan."
y "Bora sende?
b "Yok abi ya bende de..."
x "Saat kaç?"
y "7.20"
x "Koş lan koş yemek biticek."
y "Bora gel vermiyolar 7 buçuktan sonra."
b "Abi ben yemiştim ya... Siz koşun ben geliyorum arkadan."
x "Tamam abi koş koş, çiz sekizi."
y "Öyle günler olduki senle..."
x "Konuşmasam olmazki..."

Die koşarlar kahramanlarımız (kimse ben diilim falan demesin die isim yazmadım [bora diebilir] zaten kahramanlarımızın da hayali olduklarını bir kez daha belirtmek isterim.) Bundan 8 dakka sora kahramanlarımız yetişip yemeklerini yemişlerdir. Yemekhanede otururken karşıdan bir dier kahramanımız bora gelmektedir.

x "Vaay bora hızlı gelmişsin..."
b "Ne hızlısı abi yeni geldim."
x "E üstünü değiştirmişsin."
b "Yok be abi bu montu yeni aldım."
y "E yuh hani paran yoktu?"
b "Yok da, monta ayırmıştım para."
x "Ha o yüzden bizi koşturdun."
y "Açtık lan."
b "E tamam yemişsiniz işte."
x "Ya bu herif hakkaten Winston."
y "Tam Winston'sın ya."
x "Neyse biz de kalkıyorduk zaten."
b "Ne oldu lan şimid?"
y "Bi icy atak."
x "Tamam."
b "Lahn...?"

1 yorum:

Adsız dedi ki...

puhahahaha süper, winston :D, bi dürüm degil bin dürüm helaldir kardeşim