herkes rahat olsun

geçen ziondan geldiler bayramdie mnskeee boka gitmiş dedim bizim kurban yemediler almamışın fln dediler dedim aldım halis ardahan koçu ,kablayı gösterdiler harbide kalın,,dediler bu hem yazınsal hem donanımsal kapiş?çalıyodu teyb de yasar abi dio kış ola bağlana yolların "dostum" gelsene canım hani dostluk kavramı üstünde düşünüyo insan ki kablayla karşılıklı efsane ---hızlıveöfkeli---oluyor ne gerekse sisteme de bok attım o saliselik anlarda.gerçeklik dedim atladılar kahin ruh karma fln..kurtarmşlığın hafif çekinceli dayanılmaz havasında kavrulurken benmde aklıma düştü hani 2 hap metaforu olacaksa illa dostluğun içinde bulunduğu gerçeklikle komünizm kadar kızıl bi süs biberinin içini doldurduğu alan farklımsı die düşndüm.hani adeta tek okudğm kitapdaki gibi bi tıkanmadaydım dolmuşluğum çift taraflıydı.biberi düşünürken aniden midembulandı belirtiyim derken tepkiçekti zionlular bişey yapcak gibi oldu ve o an anladım bu yeryüzündeki en büyük yalanın etki tepki masalının olduğunu gerçek zion derken kustum hoş olmadı tıkanan patladı ruha sokulan kablolar çelişkinin gerçeklik die sunulması basit yaşamanın özgürlüğünün örtülmesi zevkin klişeleştirilmesi. sabahtan akşama kadar ego mastürbasyon,,,,,,,,,, dostum 2 gerçeklik var ve benim yaşadığım kendigerçeğimdiosan bulantıyahazırol

1 yorum:

Kha dedi ki...

küçük bir oğuz atay gördüm diyebilceim övgülerin en büyüğünü yapmış olmak isterim
saygılar