Harbi Castor karakteri...

Yazacaklarımdan için utanmıyorum dostlarım.Ancak biraz kızarmıyor,üzülmüyor da değilim...
Castor kardeşimiz hepimizden delikanlı,adam gibi adamdır,hepimizi cebinden çıkarır bi bakkalda harcar...
Böyle yazsaydım saçma olmaz mıydı?Sus,olurdu.

2006 yazında Castor'u gören oldu mu?Olduysa da ne kadar süreliğine gördü?Ben de görmedim siktiredin...
Bu yazı castor'un 21 ocak 2011'de kuşlukta petro'ya ve 11 nisan 2011'de seco'ya ithafen yazdığı yazılara cevap olarak "yazılmak zorunda kalınmıştır"...
Ama sonra kardeşim hoşnut olmamış ve tarafımdan pıt diye silinmiştir.Başta o olmak üzere rahatsızlık duyanlardan özür dilerim evet biraz bokunu çıkarmış olabilirim :)

Ama yine de...cuk cuk... :)

Burdan Brüksel, İstanbul, özellikle Ankara(merkez) ve bilimum şehirlerdeki kadim dostlarıma selam olsun.
Biz hala ölmedik...
Kalem kırıldı.çıt...
Yazmıycam tribe girdim dedi bana bugün Kızılay'da.Yapma böyle yürek hoplatan küçük şakalar.Kırılan kalem olsun,yapıştırırız, yenisini alırız kardeşim.kıps...cuk...

Hiç yorum yok: