o tarz

simdi sunlari aciga kavusturalim bi kere:
1-bayadir yazmiyodum buralara hepiniz kardessiniz
2-sizi sex makinalari sizi
3-derslerim cok kotu kha 6 seneye ben de varim diyorum benim annem de onaylar heralde.onaylarsa ekime onaylamassa...
4-kiz tekmeyi basti zaten biliyosunuz cogunuz.hem de benden beklenmiycek sekilde duygusal dusunuyodum ya neyse.istanbula gelip piknikte kelle olduktan sonra cok fresh oldum ama onu da diyim.sonra kizla da konustuk bi iki pek de bi freshim de neyse
5-parasal zorluklar hepimizi sikiyor bilirim ama bana muamelesi daha bi farkli gibi geldi.
6-uzun 2001 iciyorum o derece yani.orkun uzunla kisanin parasi ayni uzun alsana aq.
7-ne kafasi yasiyorum harbiden bilmiyorum.

simdi bunlar beyin kivrimlarinizin arasinda bi yer edinsin bi kere.ondan sonra da beni sevin ozleyin animsayin mutlu falan olun lan tamam mi?tamam.bitti.sikerler.o tarz anladin mi?

Hiç yorum yok: