Aydınlık Bir Odada Oturuyorum

Herhangi karanlık bir odada, gözlerimin karanlığa alışmasını beklemeden yürürken aklımdan geçenler neler olur diye aydınlık bir odada üstelik de otururken düşünüyorum. Aslında kafa olarak belki de şuan o karanlık odadayım ama bedenen burda olduğum için o karanlık odada daha gözlerim alışmadan yürürken aklımdan geçen düşünceler düşüncesi yanlış bir düşünce olur. Belkide gerçekten o karanlık odada yürürkenki düşüncelerim şuan o zaman böyle düşünürdüm diye geçirdiğim düşünceler olur ama her şartta bedenimin maddi olarak bu duruma vereceği tepkiyi ve bu tepkinin de doğuracağı düşünceleri bilemem ve de şuan düşündüklerimin içine ekleyemem çünkü aslında aydınlık bir odada oturuyorum. Sonuç olarak şuan o zaman bunu düşünürdüm diye aklımdan geçirdiğim düşüncelerler doğru olmayabilir. O zaman da bu düşünceyi düşünmemin saçma olduğu kanıtlanmış olur çünkü burda otururken her şartta o anın maddiyatından uzak oluyorum. Yine de eğer ki ben " Karanlık bir odada, gözlerimin alışmasını beklemeden yürüyorum ve aklımdan şu düşünceler geçiyor. " diye bir öyküye başlasa idim, siz bu durumu kafanızda canlandıracaktınız. Sizin kafanızda canlanan durum kafanızda canlandığı için belki de size gerçekmiş gibi görünecekti ama arkadaşlarım ne yazıkki değil. Çünkü ben aslında aydınlık bir odada oturuyorum ve biraz önce saydığım maddiyat eksikliği sebebiyle gerçek olamaz ve hiç karanlık bir odada yürürken aklımdan geçenleri o durumun farkına varıp da not etmedim. Saygılarımla...

3 yorum:

O. dedi ki...

karanlık bi odada otur.[şiddetli tavsiyeli]

petro... dedi ki...

semihi karanlık bi odada osururken yakaladım ( capsli)

petro... dedi ki...

otururken olcak o bir
ikincisi gayet güzel yazı olmuş sonunu sevdim
+dürüm