Son zamanlarda birbirinizden ne kadar haberdarsınız lan?


Nasılsınız benim güzel kardeşlerim?..Nasılsınız benim bu güne kadarki en güzel yıllarımı beraber geçirdiğim harbi kardeşlerim?..Son zamanlarda, görüşmeyeli, bu aralar nasılsınız?..Ben iyiyim normalim ama nerden bileceksiniz ki?..Hanginiz kaçınızdan ne kadar haberdarsınız lan?

Benden haberdar mısınız mesela?..Başıma bişey geldiğinden falan söylemiyorum lan... normal şeylerden bahsediyorum...Napıyorum mesela?nerdeyim?nelerle meşgulum?en son nerde görüştük? neler değişti kafamda?en son ne tivit attım?...
En son "Senin yoluna bakıyorum sensiz...Sana bi'şeyler söylüyorum sen yoksun..."    yazdım mesela...
Acaba orada tanrıya mı seslendim, yoksa eski bi sevgiliye mi, yoksa babama mı anama mı, yoksa size mi ne biliyim başka herhangi bişeye mi seslendim acaba?..

Aynı şeyler sizin için de geçerli...En son hanginizi hatırlayıp gülümsedim acaba?..

Ulan eşek herifler...Sizinle sadece 4 yıl bişeyler paylaşmak için tanışmadım ben ona göre...Yıllar sonra bizi dünyanın herhangi biyerinde 10 kişiden fazla göremessem üzülürüm...Herneyse...Devam...

Hiç yorum yok: