buna ne diyosunuz?

şuan bu yazıyı umutun bilgisayarından yazıyorum.sayın özügüzel uyuyo ben ise tabiki uyumuyorum ama itiraf etmeliyim gözlerimde çapaklar var.herneyse.turunçtayım.turunç marmarise çok yakın(nah yakın.minibüsle dağ çıkıp iniyosun çok yol gidiyosun anca o zaman turunçtasın) bir tatil beldemiz.baya küçük,mütevazi ve harbiden tam kafa dinlemelik bir yer.kalanların çoğu yabancı tabi genç ingiliz kızlar cıyak cıyak bağırtıları ve her yerde özene bezene bağırarak aksanlı bi şekilde kullandıkları fuck kelimeleriyle kafanızı sikmiyor değiller.e biz onları?4s kuralı kardeşlerim.neyse yani sonuç olarak aek yı görmeyi aklımızdan bile geçirmediğimiz bir yerdeyiz.ama tanrı bize illa bi şov yapacak ya.yaptı =)

bir kez daha inandım ki yatılı heryerde kardeşlerim.ben birkaç günlüğüne marmaristeydim.umutun yanına bir günlüğüne uğradım.akşam geziyoruz köpeği gezdiriyoruz falan bir baktık barda bir adam oturuyor (merak etmeyin kola içiyor=) ben gördüm aek ya benzettim sonra dikkat etmedim pek.umut ta dikkat etmiş dedi ki aek ya benzemiyo mu lan şu adam dedi.evet dedim ben de gülerek.sonra kafamı bi çevirdim umut adama sarılıyo öpüyo falan.baktım harbiden aek.dedim ne arıyosun lan burda.sonra oturduk gece muabbet gırla.3 yanı dağlar 1 yanı denizle çevrili olan bu yerde nasıl olur da ahmetle karşılaştık sorguluyorum hala =) öğlene doğru da denize gitcez beraber.spontane durumları çok sevmekteyim kardeşlerim.hadi freş ve sek kalın sizi de çok sevmekteyim.

Hiç yorum yok: