başlığı sonradan yazdım pek bi önemi yok yazıyı içten yazdım ama(sahibinden.com da oto ilanı gibi oldu)

hepimizin dertleri var burası cepte.
hepimiz bazen onları gözümüzde fazla büyütürüz.
rakı şişesinin son damlalarını yudumlarken (tabiki sek =) hangimiz efkar yapmadık,sigaradan çektiğimiz o derin nefesi üflerken sabit bir noktaya bakıp kalmadık ki?
hepimiz de sormuşuzdur kendimize bu yaşta hala ergenlik tribi mi yaşıyosun lan yavşak diye.ya da arabesque mi takılcan lan şimdi diye.ben sordum en azından.
neyse sikerler.
sıkıntılar var.çözümler de üretilir.çözümler üretilirken yine sıkıntılar çekilir.şıp diye çözülen,tedrici,dolaylı yolları esgeçebilen bir çözüm çözüm değildir çoğu zaman.
hepimize bunlar olur da...hepimiz mi bizi en çok seven insanları en fazla üzeriz?işin içine sevdiklerimiz ve bizi sevenler girince de koyup götüne rahvan bi şekilde yollayamıyosun ki.
sevenin sikilip sikenin sevildiği bu habitatta bu iki rolü de sike sike oynuyosun ne kadar uzak tutmaya çalışsan da kendini.
lan size soruyorum.hepiniz bunları aklınıza getiriyo musunuz arada yoksa ben bikaç bölüm ardarda izlediğim ezel dizisi yüzünden mi böyle tuncel kurtiz edasıyla konuşuyorum kardeş?
herneyse freş esen ve daima sek (since lycee-1) kalın kardeşlerim.birbirimizi sikertmeden sevebiliriz umarım herbirimizi.hadi geçmiş olsun.o tarz.

Hiç yorum yok: