adsızlar keshanenin pesinde etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
adsızlar keshanenin pesinde etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
SİREN
an itibariyle blog a el koyduk.eski yöneticilerin faşizan tutumlarını gözden geçirmeleri için süresiz olarak yöneticilikten uzaklaştıryoruz.amacımız kimsenin küsmesi veya kızması değildir bu sitenin tekrar herkesi kapsayan bir oluşum olmasını istiyoruz.hayırlı olsun
keşhaneden "gerçek" hikayeler
başta metafor olarak alınmış bi isim ama gene de bu bayrağın altında yazanların önce keşhane hakkında fikir sahibi olmaları gerekti kanısındayım. benden önce orkunun da dediği gibi olmadı ama olmuycak da değil tabi benden sonra gökhanın diyeceği gibi...
kuşluk
küfür keşhanenin ruhundadır değerliler.hoca korkusundan keşhaneyi es geçenler-----e
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)